Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДівак, В. В.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.date.accessioned2020-05-26T21:00:45Z
dc.date.available2020-05-26T21:00:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДівак В. В. Бренд: політика і стратегія розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Дівак, С. Г. Денисюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10029.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29944
dc.description.abstractПроблема багатозначності дефініцій маркетингу цікавить сьогодні більшість вчених-теоретиків. У науковій літературі часто зустрічаються поняття політика і стратегія, які інтерпретуються як синоніми, що вносить невизначеність в їхнє розуміння. В статті здійснено спробу дати визначення поняттю брендингова політика і стратегія розвитку бренду та визначено їх місце в системі управління організації в цілому та маркетингової діяльності зокрема. На основі проведеного аналізу практики використання брендингу з’ясовано, що стратегія розвитку бренду знаходиться на щабель нижче брендингової політики в системі управління, тобто є підрядною. Сама брендингова політика є загальним керівництвом для дій і ухвалення рішень, яке полегшує досягнення цілей, тобто визначає принципи поведінки бренду і є рушійною силою стратегії.uk
dc.description.abstractToday the problem of ambiguity of definitions of marketing most concerned about academics. In the scientific literature often, you can find near the notion of policy and strategy, which are often interpret in the same way that bring uncertainty in their understanding. The article is an attempt to define branding policy, brand development strategy and define their place in the system of the enterprise’s management in general and marketing activity in particular. Based on the analysis of scientific thought and practice of using branding defined that brand development strategy is a step below branding policy management system that is subordinate. The branding policy is a general management for action and decision-making, which make it easier to achieve the goals that define the principles of brand conducting and drive the strategy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10029
dc.subjectполітикаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectpolicyen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectbranden
dc.subjectbrandingen
dc.subjectbrandmanagementen
dc.titleБренд: політика і стратегія розвиткуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.126:001.4
dc.relation.referencesДенисюк С. Г. Комунікологія : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2015. 102 с.uk
dc.relation.referencesДенисюк С.Г., Корнієнко В.О., Слободянюк А.В. «Персоніфікація» vs «репутація» у політичному контексті математичного моделювання виборчих переваг. European Political And law Discourse. 2016. Vol. 3, iss. 2. P. 165-171.uk
dc.relation.referencesЯцюк Д. В. Брендингова політика і стратегія розвитку бренду: термінологічна невизначеність. Ефективна економіка. 2018. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905.uk
dc.relation.referencesОсобливості формування брендингової політики підприємств в україні. Економіка і бізнес. 2018. № 8. С. 14–16.uk
dc.relation.referencesБрендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв. Фаір-Прес. 2017. № 5. С. 3–7.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію