Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКособуцька, О. А.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.date.accessioned2020-05-28T19:21:35Z
dc.date.available2020-05-28T19:21:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКособуцька О. А. Інтернет як засіб маніпулювання свідомістю [Електронний ресурс] / О. А. Кособуцька, С. Г. Денисюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10373.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29964
dc.description.abstractДосліджено та зроблено аналіз способів та видів Інтернет-маніпулювання, яке впливає на свідомість людини, особливості рішення та її поведінку.uk
dc.description.abstractAn analysis and analysis of the ways and types of Internet manipulation has been conducted, which enables us to gain a broader understanding of how the Internet influences a person's consciousness and decisions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10373
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectманіпуляціяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectinterneten
dc.subjectmanipulationen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectinformationen
dc.titleІнтернет як засіб маніпулювання свідомістюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc32
dc.relation.referencesДенисюк С. Г. Комунікологія : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2015. 102 с.uk
dc.relation.referencesДенисюк С. Г. Зовнішня реклама як комунікативна технологія виборчої кампанії 2010 року. Вісник Київського Інституту бізнесу та технологій. Студент–дослідник–фахівець : матеріали науково-практична конференції, 1 травня 2010 р. Київ: Вид-во КІБіТ, 2010. Вип. 3 (13). С. 100–102.uk
dc.relation.referencesКара-Мурза С. Г. Манипуляция сознанием. Москва, 2000. URL: http://www.kara-murza.ru/books/manipul/manipul49.htm#hdr_72 .ru
dc.relation.referencesПотятиник, Б. Медіа: ключі до розуміння. Львів: ПАІС, 2004. 312 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію