Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКудрявцев, Д. С.uk
dc.date.accessioned2020-05-29T10:22:33Z
dc.date.available2020-05-29T10:22:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКудрявцев Д. С. Аналіз шляхів формування професійних навичок у процесі навчання у технічному університеті [Електронний ресурс] / Д. С. Кудрявцев // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10464.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29970
dc.description.abstractПід час проведеного дослідження було відзначено основні можливості для формування професійних навичок. Визначено ключові аспекти формування навички критичного мислення та способи покращення творчих здібностей. Запропоновано поєднувати різні види впливу на формування професійних навичок у групі. Рекомендовано застосовувати інтерактивну форму проведення практичних занять для поліпшення щодо формування вмінь на основі отриманих професійних навичок.uk
dc.description.abstractIn the given research the main opportunities to form professional habits were noted. The key aspects of forming critical thinking and ways to increase creativity skills were defined. Suggested to combine different kinds of influence to form the professional skills in the group. The interactive form of spending the lessons for forming skills based on received professional habits was recommended.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10464
dc.subjectпрофесійні навичкиuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectінтерактивне заняттяuk
dc.subjectprofessional habitsen
dc.subjectcritical thinkingen
dc.subjectcreativityen
dc.subjectinteractive lessonen
dc.titleАналіз шляхів формування професійних навичок у процесі навчання у технічному університетіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.227
dc.relation.referencesПодоляк Л. Г., Юрченко В. І. Психологія вищої школи: Підручник. 2-е вид. – К. : Каравела, 2008. – с. 75-94.uk
dc.relation.referencesIS A GOOD STUDENT ALWAYS A MODEL EMPLOYEE? / University of Worcester [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://worcestercareers.blog/2019/03/20/is-a-good-student-always-a-model-employee/en
dc.relation.referencesСамін Д.К., 100 великих вчених. – М.: Віче, 2000. – 592 с (100 великих). ISBN: 5-7838-0649-8uk
dc.relation.referencesГрупова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін / Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць / За ред. канд. фіз.-мат. наук Геруса О.Ф. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 62 с., С. 29 – 34.uk
dc.relation.referencesЛуцик І. Інтерактивні семінари як форма активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих закладів освіти / І. Луцик // Наукові записки ТНПУ імені В. Гнатюка. Серія: Педагогіка / ред. кол.: М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3: Спецвипуск. – С. 125-130.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію