Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМосійчук, В. В.uk
dc.contributor.authorДенисюк, С. Г.uk
dc.date.accessioned2020-05-29T20:22:33Z
dc.date.available2020-05-29T20:22:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМосійчук В. В. Інтернет-брендинг: можливості та перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Мосійчук, С. Г. Денисюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10045.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29978
dc.description.abstractПроаналізовано як розвиток Інтернету стимулює організації розробляти стратегії онлайнового брендингу.uk
dc.description.abstractThe rapid development of the Internet as an information and sales tool makes companies develop strategies for online branding.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/10045
dc.subjectінтернет-брендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкомунікативні технологіїuk
dc.subjectспоживча лояльністьuk
dc.subjectпіарuk
dc.subjectonline brandingen
dc.subjectbrand creationen
dc.subjectbrand awarenessen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectPRen
dc.titleІнтернет-брендинг: можливості та перспективиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.referencesГизатуллина Д. Х. особливості інтернет-брендінга. Nauka Rastudent.ru. 2014. № 4 (04). С. 22.uk
dc.relation.referencesКузьміна О. Г. Використання інтернет-технологій в створенні і розвитку образу бренду. Альманах теоретичних і прикладних досліджень реклами. 2014. № 1 (7). С. 111-126.uk
dc.relation.referencesШабанов Т. І. Розвиток інструментів інтернет-брендінга. Бізнес в законі. Економікоюридичний журнал. 2012. № 1. С. 332-335.uk
dc.relation.referencesДудіна Т.С., Степанова А.Є. Основи формування споживчої лояльності. Наукові записки ОрелГІЕТ. 2011. № 1. С. 255-257.uk
dc.relation.referencesЗайцев Д.А., Корнілов Д.А. Інформаційний супровід бізнесу, інтернет-продажі і просування продукції. Актуальні аспекти економіки, менеджменту та інновацій: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції; НГТУ ім. Р. Є. Алексєєва. Н. Новгород, 2014. С. 13-23.uk
dc.relation.referencesПоветьева Є.В. Інтертекстуальність в блогосфері і інтернет-комунікаціі: ретвіт і репост. Філологічні науки. Питання теорії і практики. 2013. № 31 (21). С. 126-129.uk
dc.relation.referencesБаганда І.Т., Рощак Д.А. Особливості маркетингової діяльності компанії малого бізнесу: залучення і утримання клієнтів. Сучасні технології управління. 2013. № 4 (28). С. 16-20.uk
dc.relation.referencesТретьякова Т.С. Маркетингові комунікації в соціальних мережах. Маркетинг. 2011. № 2 (117). С. 60-68.uk
dc.relation.referencesКурманов В.В. Взаємодія комерційної організації з цільовою аудиторією в мережі інтернет. Економіка і управління: аналіз тенденцій та перспектив розвитку. 2014. № 10. С. 55-58.uk
dc.relation.referencesДенисюк С. Г. Комунікологія : навчальний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2015. 102 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію