Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Александр
dc.contributor.authorВяткин, Сергей
dc.contributor.authorРоманюк, Оксана
dc.contributor.authorВойтко, Виктория
dc.date.accessioned2020-06-21T16:27:53Z
dc.date.available2020-06-21T16:27:53Z
dc.date.issued2020-03-03
dc.identifier.citationРоманюк А.Н., Вяткин С.И., Войтко В.В., Романюк О.В.Реконструкция трехмерных сцен на основе изображений / Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: технічні науки, Том 31 (70) Ч. 1 № 2 2020. –С.153-169uk_UA
dc.identifier.issn2663-5941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30033
dc.descriptionРЕКОНСТРУКЦИЯ ТРЕХМЕРНЫХ СЦЕН НА ОСНОВЕ ИЗОБРАЖЕНИЙuk_UA
dc.description.abstractПід час візуалізації складних сцен необхідні детальні 3D моделі, щоб надати користувачам від- чуття занурення в навколишнє середовище. Традиційно ці моделі будуються з використанням засобів автоматизованого проектування для визначення геометрії та властивостей матеріалу. Але ство- рення детальних моделей забирає багато часу, і також важко реалізувати відтворення всіх геоме- тричних і фотометричних особливостей реального світу сцени. За допомогою комп’ютерного зору намагаються вирішити цю проблему шляхом вилучення геометрії і фотограмметрії із зображень реального світу сцени. Проте ці моделі все ще обмежені кількістю деталей під час відновлення сцени. Візуалізація на основі зображень генерує нові подання шляхом перерахунку набору образів навколиш- нього середовища без орієнтування на явні геометричні моделі. Відомі методи обмежують розмір і форму навколишнього середовища. У цій роботі визначено параметризацію чотиривимірної пленоп- тичної функції, яка підходить для відбору проб і реконструкції довільних форм. Візуалізація на основі зображень базується на реконструкції безперервного подання пленоптичної функції, що складається з набору зразків дискретного зображення. Запропоновано простий і швидкий метод захоплення склад- них середовищ. Реалізований автоматичний алгоритм реконструкції пленоптичної функції. Перевага запропонованого підходу полягає в легкості захоплення навколишнього середовища, автоматизованій обробці даних, масштабованості в великих середовищах, підтримці довільно сформованих середовищ. Крім того, в запропонованому методі, порівняно з наявними методами, час обчислень і вимоги до пам’яті в кожному циклі зображення не залежать від складності моделі. З відповідною попередньою обробкою також можна виконувати реконструкцію для складних середовищ. Оскільки цикли зобра- ження можуть бути довільної форми, можна створити середовища довільної форми. Вдалося отри- мати параметризацію 4D пленоптичної функції у вільному просторі. Пленоптична функція важлива для використання в області комп’ютерного зору, щоб отримати зображення сцени з будь-якої мож- ливої позиції перегляду під будь-яким кутом огляду в будь-який момент часу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В.І. ВЕРНАДСЬКОГОuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТом 31;
dc.subjectвіртуальне середовище,uk_UA
dc.subjectпленоптична функція,uk_UA
dc.subjectрендеринг на основі зображень,uk_UA
dc.subjectвізуалізація складних сцен,uk_UA
dc.subjectкомп’ютерний зір.uk_UA
dc.titleРЕКОНСТРУКЦИЯ ТРЕХМЕРНЫХ СЦЕН НА ОСНОВЕ ИЗОБРАЖЕНИЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc004.925.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію