Наукові роботи каф. ВМ: Недавні надходження
Відображеня елементи 241-260 із 632
-
Зміст та структура курсу «Сучасні педагогічні технології у вищих навчальних закладах» для підготовки докторів філософії
(Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2018)В статті обґрунтовано значення підготовки майбутніх докторів філософії до реалізації сучасних технологій навчально-виховного процесу та формування готовності до їх практичного використання у вищому навчальному закладі в ... -
Математичні методи в педагогічних дослідженнях
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто використання математичних методів в педагогічних дослідженнях, а саме теорії перевірки гіпотез відносно числових характеристик (статистичної середньої та дисперсії), які вказують на суттєвість відмінностей ... -
Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи»
(ВНТУ, 2018)У роботі висвітлюється авторський досвід використання інтерактивних технологій в процесі вивчення дисципліни «Гідравліка, гідро- та пневмоприводи» в технічному ВНЗ. Інтерактивні технології, професійна майстерність і досвід ... -
Деякі аспекти організації роботи студентів на заняттях з вищої математики
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто деякі аспекти організації самостійної роботи студентів у сучасних умовах розвитку вищої школи. Демонструється приклад інтерактивного заняття на тему «Визначений інтеграл та його обчислення» -
Застосування інноваційних педагогічних технологій на практичних заняттях з дисципліни «Гідравлічні та аеродинамічні машини»
(ВНТУ, 2018)У вищих навчальних закладах гостро стоїть проблема зацікавленості студентів у вивченні профільних дисциплін, що відіграють важливу роль у підготовці висококваліфікованих фахівців з уміннями самостійно мислити і вирішувати ... -
Організація роботи студентів на інтерактивних лекційних заняттях з інженерної геодезії
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто використання інноваційних технологій в процесі вивчення курсу інженерної геодезії майбутніми інженерами. Розглянуто організацію лекційних занять, використовуючи інтерактивні технології навчання. -
Використання ігрових інтерактивних технологій в процесі вивчення теми «Диференціальні рівняння»
(ВНТУ, 2018-03)У статті розглянуто використання інтерактивних технологій в процесі вивчення курсу вищої математики майбутніми інженерами. Наведено приклад ігрового заняття з теми «Диференціальні рівняння». -
Використання опорних конспектів для підвищення рівня засвоєння знань з вищої математики
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто використання опорних конспектів в процесі вивчення курсу вищої математики майбутніми інженерами. Наведено приклади опорних таблиць та опорних структурних схем на лекціях з певних тем курсу. -
Використання СКМ MAPLE для проектування навчальних задач із застосуванням симплекс-методу
(ВНТУ, 2017-03)Розв’язання традиційної навчальної задачі лінійного програмування за допомогою симплекс-методу передбачає виконання громіздких, однотипних арифметичних обчислень і записів. Такі дії потребують багато часу, призводять до ... -
Використання експрес-опитування для оцінювання когнітивно-творчої складової математичної компетентності
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто особливості використання експрес-опитування для оцінювання рівня теоретичних знань з фундаментальних дисциплін, зупиняючись на навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей. -
Використання тестів на встановлення відповідності для перевірки теоретичного рівня знань студентів з вищої математики
(ВНТУ, 2018-03)У статті розглянуто різновид тестових завдань, а саме тестові завдання на встановлення відповідності, які мають місце в процесі оцінювання навчальних досягнень студентів з вищої математики. -
Диференціація навчання на заняттях з вищої математики засобами інтерактивних технологій
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто використання інноваційних технологій навчання, а саме, технології інтерактивного навчання на практичних заняттях з вищої математики. Наведено приклад одного із розроблених ігрових занять. -
Деякі аспекти проведення практичних занять з вищої математики
(ВНТУ, 2018)У статті розглянуто розробки практичних занять з вищої математики, які сприяють формуванню навичок самостійної роботи студентів. -
Практикум – один із видів ресурсного забезпечення формування математичної компетентності майбутніх інженерів
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017)Матеріали містять авторське бачення вихідних положень, спираючись на які стає можливою розроб-ка сучасного практикуму з вищої математики. Виокремлено вимоги до змісту практикуму для майбутніх інженерів. Наведено його ... -
Модернізація структури та змісту курсу вищої математики на засадах компетентнісного підходу
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017)В статті визначено, основні напрямки застосування компетентнісного підходу до вивчення фундаме-нтальних дисциплін, зокрема вищої математики, серед яких створення умов для творчої дослідницької роботи студентів, проблемних ... -
Фактори впливу на професійне самовизначення особистості в умовах ринкової економіки
(ВНТУ, 2017)В статті проаналізовано проблему професійного самовизначення особистості. Визначено, що саме професійна орієнтація забезпечує ознайомлення зі змістом і перспективами розвитку професій, формами та умовами їх здобуття, станом ... -
Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів
(Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2017)Статтю присвячено з’ясуванню питання, як реалізовується поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що педагогічна технологія формування компонентів математичної компетентності ... -
Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів
(Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2017)У статті визначено, що фундаментальна природничо-математична освіта є одним з основних факторів розвитку особистості. Автором проаналізовано та узагальнено різні підходи до підвищення рівня довузівської математичної ... -
Історичний екскурс в теорію диференціальних рівнянь
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Історичний аспект введення поняття «похідна»
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05)