Наукові роботи каф. ВМ: Недавні надходження
Відображеня елементи 261-280 із 632
-
Основні етапи розвитку поняття «інтеграл»
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Розробка та структурування змісту математичних дисциплін як педагогічна умова формування математичної компетентності майбутніх інженерів
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Компетентностно-орієнтовані завдання як важливий чинник формування когнітивної складової математичної компетентності майбутніх інженерів
(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2017)У статті проаналізовано концептуальні ідеї компетентнісного підходу у контексті підготовки майбутнії фахівців у вищій школі. Визначено, що з точки зору компетентнісного орієнтованого підходу до організації навчально-виховного ... -
Застосування математичних моделей в контексті дослідження проблеми підвищення енергетичної ефективності
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017)Останнім часом особливо велика увага в світовій практиці приділяється математичному моделюванню, яке набуває особливої популярності порівняно із іншими видами моделювання. Це зумовлено тотальним проникненням комп’ютерної ... -
Вища математика в контексті інженерної освіти за кордоном
(ВНТУ, 2017)У статті розглянуто особливості функціонування системи вищої інженерної освіти у США, зупиняючись на навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей. -
Деякі аспекти підготовки викладачів для технічних університетів
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Комплексні числа : історичний аналіз
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Історія розвитку поняття «функція»
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Організація роботи студентів на інтерактивних заняттях з вищої математики
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Історичний шлях матричного числення
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05) -
Готовність до зміни діяльності в контексті формування мобільності майбутніх інженерів
(Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2017)У статті визначено, що саме здатність до гнучкого реагування на плинні умови майбутньому інженеру забезпечує професійна мобільність, яку бажано сформувати під час навчання у вишу. Автором проаналізовані поняття «професійна ... -
Діяльнісний підхід до формування професійної мобільності майбутніх інженерів
(Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка, 2017)У статті проаналізовано концептуальні ідеї діяльнісного підходу у контексті формування професійної мобільності майбутніх інженерів. Визначено, що відповідно до діяльнісного підходу формування базового рівня професійної ... -
Взаємозв’язок понять «математична компетентність» та «професійна мобільність» майбутніх інженерів
(Вінницький національний аграрний університет, 2017-02) -
Деякі аспекти розвитку особистості студента як майбутнього фахівця впродовж навчання у вищий школі
(Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2017)У статті аналізується проблема формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах. Розкриваються погляди науковців щодо розвитку та становлення професіонала. Визначені особливості формування професійної спрямованості ... -
Формирование профессиональной направленности студентов ВУЗов в процессе изучения высшей математики
(Vysoká škola evropských regionálních studií, 2014)Работа посвящена проблемам и перспективам использования игровых занятий, для повышения уровня формирования профессиональной направленности студентов втузов, в процессе изучения теории вероятностей. Разработаны и экспериментально ... -
Розробка електронних освітніх ресурсів в середовищі СКМ Maple
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017-05-18) -
Фрагменти електронних освітніх ресурсів з функції двох змінних в середовищі СКМ Maple
(Донбаська державна машинобудівна академія, 2017-05-15)Розробка та використання в середовищі СКМ Maple електронних освітніх ресурсів з функції двох змінних надає можливість ефективної реалізації концепції впровадження навчальних задач нового типу.. -
Дослідження особливостей багатооперандної обробки числової інформації
(Вінницький державний технічний університет, 1999) -
Використання зрізів різниць для багатооперандного додавання числових величин
(Вінницький державний технічний університет, 1998) -
Можливості розпаралелювання алгоритму багатооперандного додавання
(Вінницький державний технічний університет, 1997)