Наукові роботи каф. ВМ: Недавні надходження
Відображеня елементи 281-300 із 632
-
Формування мотивації навчання студентів здібних до математичних та технічних фундаментальних дисциплін
(Вінницький державний педагогічний університет ім .М. Коцюбинського, 2009)У публікації описано альтернативну методику зацікавлення студентів до навчання -
Узагальнення та систематизація як психолого-педагогічна проблема
(Донецький національний університет, 2010)Формування інтелектуальних вмінь студентів вимагає удосконалення методики систематизації та узагальнення знань і вмінь студентів з вищої математики, основою якого є використання інформаційно-комунікаційних технологій та ... -
Професійно спрямована фундаменталізація навчання математики
(Вінницький державний педагогічний університет ім .М. Коцюбинського, 2014)У статті розкривається поняття фундаменталізації освіти, зокрема, професійно-спрямованої фундаментальної підготовки майбутнього інженера; на прикладі задачі на дослідження стійкості системи автоматичного керування показано ... -
Комп'ютерне моделювання як основа фундаментальної підготовки менеджерів
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2013)У статті досліджується поняття фундаменталізації освіти, зокрема, фундаментальної підготовки менеджерів, наводиться один із підходів до фундаменталізації навчального процесу на прикладі комп’ютерного моделювання. -
Навчально-дослідницька робота студентів як засіб опанування фундаментальними знаннями
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2013)Дана стаття присвячена проблемі фундаменталізації освіти, наводиться короткий дефінітивний аналіз цього поняття. Автори пропонують один з методів розв’язання цієї проблеми через навчально-дослідну роботу студентів, зокрема ... -
Використання прикладних задач при вивченні теми “Диференціальні рівняння” як шлях до фундаменталізації навчального процесу
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2014)У статті розглянуто один із способів реалізації принципу фундаменталізації у навчальному процесі. На прикладах з розділу “Диференціальні рівняння” показано можливість впровадження цього принципу в процес навчання. З’ясовано, ... -
Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів
(Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя, 2013)Стаття присвячена проблемі формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Важливим чинником цього процесу є авторитет педагога, який здійснює вплив на мотиваційну сферу особистості студента. Вміння ... -
Зміст фундаментальної математичної підготовки студентів радіотехнічних спеціальностей
(ВНТУ, 2016)У роботі розглянуто результати експертної оцінки викладачів випускових кафедр щодо змісту математичної підготовки здобувачів вищої освіти радіотехнічного профілю, наведено основні статистичні дані експерименту, які вказують ... -
Застосування інтерактивних технологій у процесі розгляду історичних фактів під час розгляду технічних дисциплін
(Національна металургійна академія Украіни, 2008)Стаття націлена на розкриття методологічних принципів проведення конференції ( що має історичний характер) з використанням інтерактивних технологій (засобів мультимедіа). Основні питання, що розглядаються у статті: ... -
Рівні сформованості та шляхи підвищення мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2008)Стаття присвячена розгляду питань сформованості мотивів студентів до навчальної діяльності, зокрема, мотивації успіху та остраху невдачі, професійній мотивації. Одним із шляхів підвищення мотивації студентів до навчання є ... -
Засоби історіографії як спосіб формування мотивації студентів до навчання
(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2009)Дана стаття присвячена проблемі впровадження засобів історіографії у навчальний процес. У статті розкрито наступні положення: зміст термінів “історіографія” та “засіб історіографії”. Наведено приклади використання засобів ... -
Педагогічні принципи відбору історичних матеріалів з технічних дисциплін
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2008)Стаття присвячена темі відбору історичного матеріалу з технічних дисциплін.Оосновні принципи відбору історичних матеріалів: принцип диференційованої реалізованості, структурування, рівневої диференціації, інтегрованого ... -
Інтегративний підхід у процесі фундаментальної підготовки з математики із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій здобувачів вищої освіти
(Society for Cultural and Scientific Progress in Cetntral and Easten Europe, 2016)Стаття присвячена дослідженню проблеми формування змісту фундаментальної математичної підготовки студентів із застосуванням засобів інформаційно-комунікаціних технологій (ІКТ). Уточнено суть понять математична підготовка, ... -
Статистичний аналіз впливу історичних матеріалів на формування мотивації студентів до навчльно-пізнавальної діяльності
(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2014)Стаття присвячена розв'язанню проблеми формування мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, у роботі розкрито деякі підходи до її розв'язання, зроблено статистичну перевірку проведеного педагогічного експерименту. -
Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів
(Національний технічний університет "ХПІ", 2015)У статті розкрито різні методологічні підходи до викладання фундаментальних дисциплін. Проаналізовано рівень самостійної роботи серед студентів перших курсів. -
Дослідження процесу перетворення даних з використанням принципу різницевих зрізів
(Вінницький державний технічний університет, 2002) -
Розклад довільних матриць на множники в процесі попередньої обробки інформації
(Вінницький державний технічний університет, 2002) -
Методи попередньої обробки інформації в процесі розпізнавання образів
(Сумський державний університет, 2002) -
Дослідження процесу прискорення мультипідсумовування методом різницевих зрізів
(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2002) -
Особенности нетрадиционного кодирования данных при ассоциативной обработке
(Черкаський державний технологічний університет, 2001)В роботі наводяться результати дослідження ефективності реалізації операції паралельного порівняння при двійковому та логіко-часовому кодуванні числових даних. Проаналізовано залежності між розрядністю десяткових чисел та ...