Show simple item record

dc.contributor.authorЖук, Оксанаuk
dc.date.accessioned2020-12-01T16:07:43Z
dc.date.available2020-12-01T16:07:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖук Оксана Сучасні ефективні маркетингові інструменти просування [Текст] / О. Жук // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 190–191.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-797-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30915
dc.description.abstractАналізуються сучасні маркетингові інструменти, а саме: рейтинги, гороскопи, соціальні інтернет-мережі, е-mail маркетинг, sms-маркетинг, ведення блогів та ін. Наводиться їхня характеристика, основні переваги та недоліки, і визначається який саме інструмент просування може бути ефективним.uk
dc.description.abstractModern marketing tools are analyzed, namely: ratings, horoscopes, social internet networks, e-mail marketing, sms marketing, blogging and more. There are characteristics, and the main advantages and disadvantages, and the promotion tools are determined effectiveen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 190-191.en
dc.titleСучасні ефективні маркетингові інструменти просуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.referencesМавричева А. Код публичности 2020. Развитие личного бренда в эпоху Digital. – Спб: Питер, 2020. – 251 с. – ISBN: 978544-611-591-4.ru
dc.relation.referencesМіллер Дональд. Метод StoryBrend. – Харків: «Альпина Диджитал», 2020. – 153 с. – ISBN: 978596-143-369-2.uk
dc.relation.referencesФомичѐва Л.М., Железняков С.С. Маркетинг: учебное пособие / Л.М. Фомичѐва, С.С. Железняков, Юго-Зап. гос. ун-т., 2016. – 202 с. – ISBN 978-5-9907724-7-2.ru


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record