Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГайко, Світланаuk
dc.contributor.authorПриходнюк, Віталійuk
dc.date.accessioned2020-12-03T14:45:33Z
dc.date.available2020-12-03T14:45:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГайко Світлана Представлення освітніх ресурсів у вигляді інтерактивних документів [Текст] / С. Гайко, В. Приходнюк // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 249–251.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-797-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30967
dc.description.abstractРозглядаються питання автоматизованої структуризації освітніх ресурсів, для відображення їх в інтерактивній формі. Для цього пропонується метод рекурсивної редукції. Надано короткий опис математичної моделі, на основі якої працює «Рекурсивний редуктор», а також проілюстровано його застосування на прикладі навчальної програми з хіміїuk
dc.description.abstractThe questions of automated structuring of educational resources are considered, in order to display them in an interactive form. For this purpose, the method of recursive reduction is proposed. A brief description of the mathematical model on which the Recursive Reducer works is given. Also an example of its usage - automated structuring of curriculum in chemistry is given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 249-251.en
dc.titleПредставлення освітніх ресурсів у вигляді інтерактивних документівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.822:374
dc.relation.referencesСтрижак О. Є. Управління знаннями – головна парадигма сучасної освіти // Комп‘ютер у школі та сім‘ї – 2016. – №5. – С. 9-11.uk
dc.relation.referencesКомп‘ютерні онтології та їх використання у навчальному процесі. Теорія і практика. : Монографія / С. О. Довгий, В. Ю. Величко, Л. С. Глоба, О. Є. Стрижак., та ін. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2013. – 310 с.uk
dc.relation.referencesПалагін А. В., Петренко Н. Г. Системно-онтологический анализ предметной области // УСиМ, – 2009. – №. 4. – С. 3–14.uk
dc.relation.referencesStryzhak O., Prychodniuk V., Podlipaiev V. Model of Transdisciplinary Representation of GEOspatial Information // The International Conference on Information and Telecommunication Technologies and Radio Electronics: Springer, 2018. ‒ Р. 34-75en
dc.relation.referencesБарендрегт X. Ламбда-исчисление. Его синтаксис и семантика: Пер. с англ. ‒ М.: Мир, 1985. ‒ 606 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію