dc.contributor.author | Гайко, Світлана | uk |
dc.contributor.author | Приходнюк, Віталій | uk |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T14:45:33Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T14:45:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Гайко Світлана Представлення освітніх ресурсів у вигляді інтерактивних документів [Текст] / С. Гайко, В. Приходнюк // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 249–251. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-797-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30967 | |
dc.description.abstract | Розглядаються питання автоматизованої структуризації освітніх ресурсів, для
відображення їх в інтерактивній формі. Для цього пропонується метод рекурсивної редукції.
Надано короткий опис математичної моделі, на основі якої працює «Рекурсивний редуктор», а
також проілюстровано його застосування на прикладі навчальної програми з хімії | uk |
dc.description.abstract | The questions of automated structuring of educational resources are considered, in order to
display them in an interactive form. For this purpose, the method of recursive reduction is proposed. A
brief description of the mathematical model on which the Recursive Reducer works is given. Also an
example of its usage - automated structuring of curriculum in chemistry is given. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 249-251. | en |
dc.title | Представлення освітніх ресурсів у вигляді інтерактивних документів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.822:374 | |
dc.relation.references | Стрижак О. Є. Управління знаннями – головна парадигма сучасної освіти //
Комп‘ютер у школі та сім‘ї – 2016. – №5. – С. 9-11. | uk |
dc.relation.references | Комп‘ютерні онтології та їх використання у навчальному процесі. Теорія і
практика. : Монографія / С. О. Довгий, В. Ю. Величко, Л. С. Глоба, О. Є. Стрижак., та ін.
– К. : Інститут обдарованої дитини, 2013. – 310 с. | uk |
dc.relation.references | Палагін А. В., Петренко Н. Г. Системно-онтологический анализ предметной
области // УСиМ, – 2009. – №. 4. – С. 3–14. | uk |
dc.relation.references | Stryzhak O., Prychodniuk V., Podlipaiev V. Model of Transdisciplinary
Representation of GEOspatial Information // The International Conference on Information and
Telecommunication Technologies and Radio Electronics: Springer, 2018. ‒ Р. 34-75 | en |
dc.relation.references | Барендрегт X. Ламбда-исчисление. Его синтаксис и семантика: Пер. с англ. ‒ М.:
Мир, 1985. ‒ 606 с. | ru |