dc.contributor.author | Лосіцький, Володимир | uk |
dc.contributor.author | Кир’яченко, Людмила | uk |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T14:50:58Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T14:50:58Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Лосіцький Володимир Комп’ютерні моделі як інструмент реалізації STEM-підходу в навчанні фізики школярів [Текст] / В. Лосіцький, Л. Кир’яченко// Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 254–256. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-797-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30968 | |
dc.description.abstract | У доповіді представлено досвід використання колекції PhET у середній та старшій школі з
метою сприяти розумінню учнями поняття «дані», навчити їх використовувати візуалізацію
змінних параметрів явищ і процесів для побудови гіпотез, вдосконалювати математичні вміння
учнів, формувати логіку висловлювань та здатність робити висновки. | uk |
dc.description.abstract | The report presents the experience of using the PhET collection in Secondary and High School to
help students understand the concept of "data", to teach them how to use the visualization of the variable
parameters of phenomena and processes to construct hypotheses, to master students' mathematical skills,
to develop their ability to speak logically and to make conclusions. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 254-256. | en |
dc.title | Комп’ютерні моделі як інструмент реалізації STEM-підходу в навчанні фізики школярів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 373.016:53(072) | |
dc.relation.references | Лосіцький В.М. Досвід реалізації STEM-парадигми у інноваційному закладі
«Школа інформаційних технологій» / Лосіцький В.М. // Збірник матеріалів Міжнародної
науково-практичної конференції [―Актуальні проблеми природничо-математичної освіти
в середній і вищій школі‖], (Херсон 13-15 вересня 2018р.) – Херсон: Видавництво ХНТУ.
– 2018. – С. 47-48. – ISBN 978-966-97799-3-9. | uk |
dc.relation.references | Interactive Simulations for Science and Math / website: https://phet.colorado.edu/ | en |
dc.relation.references | Vasudevan Lakshminarayanan "Interactive lecture demonstrations, active learning,
and the ALOP project", Proc. SPIE 8065, SPIE Eco-Photonics 2011: Sustainable Design,
Manufacturing, and Engineering Workforce Education for a Green Future, 80650S (29 April
2011); https://doi.org/10.1117/12.889508 | en |
dc.relation.references | Katrina A. Badiola, Kathryn Bartimote-Aufflick, Adam J. Bridgeman, Adrian V.
George, Toby S. Hudson, Chiara Neto and Siegbert A. Schmid "Using interactive lecture
demonstrations to invigorate chemistry lectures", Proc. Australian Conference on Science and
Mathematics Education (Sep 23, 2013); https://www.academia.edu/31437679/ | en |