dc.contributor.author | Пінчук, Ольга | uk |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T19:08:13Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T19:08:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пінчук Ольга Імерсивні технології в навчанні: проблема чи перспектива? [Текст] / О. Пінчук // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 257–258. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-797-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30977 | |
dc.description.abstract | Ця доповідь присвячена дискусійним питанням використання імерсивних технологій у
навчанні учнів різних вікових категорій: методи підвищення мотивації, зацікавленості, розуміння
навчального матеріалу та академічних досягнень учнів. Проаналізовано зміни у візуалізації
навчальних матеріалів | uk |
dc.description.abstract | This report focuses on the discussion of the use of immersive technologies in teaching students of
different age categories: methods of increasing motivation, interest, understanding of educational material
and students' academic achievements. Changes in visualization of educational materials are analyzed. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 257-258. | en |
dc.title | Імерсивні технології в навчанні: проблема чи перспектива? | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.01/09 : 004.9 | |
dc.relation.references | Transforming Education. – Microsoft, 2018. – 139 p. – ISBN: 978-1-64316-564-6 | en |
dc.relation.references | Pinchuk, O.P., Tkachenko, V.A., Burov and O.Yu., AV and VR as Gamification of
Cognitive Tasks. Proc. 15 th Int. Conf. ICTERI 2019. Vol-2387. Р. 437-442. http://ceurws.org/Vol-2387/20190437.pdf | en |
dc.relation.references | .Immersive Experiences in Education – Microsoft, 2019. – 18 p. –
https://edudownloads.azureedge.net/ | en |