Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМайданюк, В. П.
dc.contributor.authorЗубко, А. В.
dc.date.accessioned2021-02-03T10:16:17Z
dc.date.available2021-02-03T10:16:17Z
dc.date.issued2020-10
dc.identifier.citationЗбірник тез доповідей XIII Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація – 2020», (Одеса, 22 - 23 жовтня 2020 р.) / Одеська нац. акад. харч. технологій. – Одеса: ОНАХТ, 2020. – С. 290-291uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31243
dc.description.abstractЗапропоновано програмний засіб для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часу з використанням штучного інтелекту.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеса: ОНАХТuk_UA
dc.subjectігри, песонаж, штучний інтелект, StarCraft, бот, чат-бот, стратегії реального часуuk_UA
dc.titleКонфігурований бот для вирішення та моделювання ігрових ситуацій в стратегіях реального часуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.01/08
dc.identifier.udc004.832.24


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію