Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБевз, Світлана
dc.contributor.authorВойтко, Вікторія
dc.contributor.authorБурбело, Сергій
dc.contributor.authorБілоконна, Катерина
dc.date.accessioned2021-03-07T19:35:17Z
dc.date.available2021-03-07T19:35:17Z
dc.date.issued2014-12-31
dc.identifier.citationБевз С.В., Войтко В.В., Бурбело С.М., Білоконна К.В. Технологія навчального процесу з використанням концепції GBL// Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Вінниця, грудень 2014р. – К.: Кондор, 2014. – 330с. – C. 54-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31492
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливості активізація навчального процесу шляхом впровадження концепції Game Based Learning (GBL), яка орієнтована на впровадження в навчальне середовище ігрових ситуацій та базується на розробці й використанні навчальних комп’ютерних програм і тренажерів в процесі отримання знань. Застосування концепції GBL розглядається на прикладі технології навчального процесу з використанням розробленої навчальної гри «Математика для дітей»uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінниця: Кондорuk_UA
dc.subjectнавчальна граuk_UA
dc.subjectсередовище ігрових ситуаційuk_UA
dc.subjectтренажерuk_UA
dc.subjectконцепція GBLuk_UA
dc.titleТехнологія навчального процесу з використанням концепції GBLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію