Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorКруподьорова, Людмила
dc.contributor.authorКотлик, Сергій
dc.contributor.authorЗахарчук, Максим
dc.date.accessioned2021-04-07T04:25:19Z
dc.date.available2021-04-07T04:25:19Z
dc.date.issued2021-03-26
dc.identifier.citationРоманюк О.Н., Захарчук М.Д., Котлик С.В, Круподьорова Л.М. Аніліз ігрових двигунів. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації / Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 25-26 березня 2021 р. - Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021 р. – С.61-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31774
dc.description.abstractПроведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво ОНАХТuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk_UA
dc.subjectІгровий двигунuk_UA
dc.titleАніліз ігрових двигунівuk_UA
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію