Аніліз ігрових двигунів
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Круподьорова, Людмила | |
dc.contributor.author | Котлик, Сергій | |
dc.contributor.author | Захарчук, Максим | |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T04:25:19Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T04:25:19Z | |
dc.date.issued | 2021-03-26 | |
dc.identifier.citation | Романюк О.Н., Захарчук М.Д., Котлик С.В, Круподьорова Л.М. Аніліз ігрових двигунів. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації / Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 25-26 березня 2021 р. - Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021 р. – С.61-63. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31774 | |
dc.description.abstract | Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво ОНАХТ | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk_UA |
dc.subject | Ігровий двигун | uk_UA |
dc.title | Аніліз ігрових двигунів | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.92 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1269]
статті, матеріали конференцій