dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Захарчук, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Круподьорова, Л. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-04-07T04:25:19Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T04:25:19Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Захарчук М. Д., Котлик С. В., Круподьорова Л. М. Аніліз ігрових двигунів. Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 25-26 березня 2021 р. Електрон. текст. дані. Одеса, 2021. С. 61-63. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31774 | |
dc.description.abstract | Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеська національна академія харчових технологій | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 25-26 березня 2021 р. : 61-63. | uk |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk |
dc.subject | комп’ютерні ігри | uk |
dc.subject | Ігровий двигун | uk |
dc.title | Аніліз ігрових двигунів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.92 | |