Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЗахарчук, М. Д.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorКруподьорова, Л. М.uk
dc.date.accessioned2021-04-07T04:25:19Z
dc.date.available2021-04-07T04:25:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Захарчук М. Д., Котлик С. В., Круподьорова Л. М. Аніліз ігрових двигунів. Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 25-26 березня 2021 р. Електрон. текст. дані. Одеса, 2021. С. 61-63.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31774
dc.description.abstractПроведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеська національна академія харчових технологійuk
dc.relation.ispartofМатеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 25-26 березня 2021 р. : 61-63.uk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk
dc.subjectІгровий двигунuk
dc.titleАніліз ігрових двигунівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію