Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorWrzosek, А.en
dc.contributor.authorВжосек, А.ru
dc.contributor.authorВжосек, А.uk
dc.date.accessioned2021-05-06T10:38:37Z
dc.date.available2021-05-06T10:38:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationWrzosek А. Lviv-Warsaw school and the value of logical and ethic education [Електронний ресурс] / А. Wrzosek // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6007.en
dc.identifier.isbn978-966-641-746-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32022
dc.description.abstractThe analysis of philosophical and pedagogical reflections on the value of logical and ethic education is carried out in the works the majority of representatives of the Lwow-Warsaw School (LWS). By the mind of author this text, even in spite of the dominance of scientism in culture of this period, pupils and students of K.Tvardovsky (lieder of LWS) defended the value of logic, ethic and esthetic too for man and society, seeing in it the path to criticism, unity and progress.en
dc.description.abstractAнализ философских и педагогических положений относительно ценностей логического и этического образования осуществлен большинством представителей Львовско-Варшавской школы (ЛВШ). По мнению автора данного текста, несмотря на доминирование сциентизма в культуре того периода, ученики и студенты К.Твардовского (главы ЛВШ) отстаивали важность ценностей логики, этики, а также эстетики для человека и общества, видя в этом составляющую критичности, единства и прогресса.ru
dc.description.abstractАналіз філософських і педагогічних положень стосовно цінностей логічної та етичної освіти здійснений більшістю представників Львівсько-Варшавскої школи (ЛВШ). На думку автора даного тексту, навіть попри домінування сцієнтизму в культурі того періоду, учні і студенти К.Твардовського (голови ЛВШ) відстоювали важливість цінностей логіки, етики, а також естетики для людини і суспільства, вбачаючи в них складову критичності, єдності та прогресу.uk
dc.language.isoenen
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6007
dc.subjectLwow-Warsaw Schoolen
dc.subjectlogical educationen
dc.subjectethic educationen
dc.subjectphilosophy of educationen
dc.subjectЛьвовско-Варшавская школаru
dc.subjectлогическое образованиеru
dc.subjectэтическое образованиеru
dc.subjectфилософия образованияru
dc.subjectЛьвівсько-Варшавска школаuk
dc.subjectлогічна освітаuk
dc.subjectетична освітаuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.titleLviv-Warsaw school and the value of logical and ethic educationen
dc.title.alternativeЛьвовско-Варшавская школа и ценности логического и этического образованияru
dc.title.alternativeЛьвівсько-Варшавска школа і цінності логічної та етичної освітиuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesTwardowski K. Glowne pojecia dydaktyki i logiki / K.Twardowski. – Lwow, 1901.en
dc.relation.referencesTwardowski K. Czy czlowiek postepuje zawsze egoistycznie / K.Twardowski. «Iris»,1, nr.5, Lwow, 1927. – S.362-367.pl
dc.relation.referencesTwardowski K. Prawdomownosc jako obowiazek etyczny / K.Twardowski // PF/ - IX/I. -1906. – S.84-85.pl


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію