Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМазур, Л. О.uk
dc.date.accessioned2021-05-07T06:34:04Z
dc.date.available2021-05-07T06:34:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМазур Л. О. "Нова українська школа”, або „Вавилонська вежа”. ХХІ століття [Електронний ресурс] / Л. О. Мазур // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5982.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32025
dc.description.abstractРобота присвячена аналізу інноваційної діяльності міністерства освіти і науки України. Оскільки ключовою проблемою, над вирішенням якої воно на даний час особливо потужно працює, є побудова „нової української школи”, то автор намагається вникнутиа у її глибинну сутність. Будучи особливо прихильним до всякого роду ініціатив і новацій, які надзвичайно щедро пропонуються школі галузевим міністерством, він, тим не менше, дозволив собі висловити деякі сумніви стосовно засобів їх реалізації.uk
dc.description.abstractThe work analyzes innovative activity of Ministry of Education and Science of Ukraine. As the key problem the Ministry is powerfully handling now is the formation of New Ukrainian School the author is trying to fully grasp its essence. Being especially supportive of different kinds of initiatives and novations, that the Ministry is extremely largely suggesting, the author nevertheless has allowed himself to express some doubts about the means of their implementation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5982
dc.subjectшколаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectученьuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectстандартизаціяuk
dc.subjectдитиноцентризмuk
dc.subjectschoolen
dc.subjecteducationen
dc.subjectteacheren
dc.subjectpupilen
dc.subjectpedagogicen
dc.subjectgovernanceen
dc.subjecteducationen
dc.title"Нова українська школа”, або „Вавилонська вежа”. ХХІ століттяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37. 037
dc.relation.referencesМаленьким тиранам – ні! / М Винтергофф. Київ 2011. – С.134uk
dc.relation.referencesГатто Дж. Т. Прихована програма обов’язкової шкільної освіти. Отеплення / Дж... Гатто Львів, 2016uk
dc.relation.referencesКамська-Ополоник О. Ха! І це врни вчать наших дітей?! ./ О.Камська-Ополоник //Експрес. – 2017. – 20-27 квітня.uk
dc.relation.referencesМартиник Б. Провальний старт нової української школи /. Б. Мартиник //Експрес. – 2018. 30 серпня–6 вересня.uk
dc.relation.referencesМороз М. Наших дітей вчитимуть „трієчники” / М. Мороз //Експрес. – 2016. – 11-18 серпняuk
dc.relation.referencesПашен Х. Зарубежные подходы к социальному и ’эмоциональному образованию / Х.Пашен //Школьные технологии. – 2002 – №2. – С.5-6.ru
dc.relation.referencesРобінсон К. Українська школа: основи Стандарту. Версія 1.0. Львів, 1916.uk
dc.relation.referencesZubelewicz J. Dwie filozofie edukacіji: aksjocentryzm i pajdocentryzm / J.. Zubelewic. - Warszawa 2003.pol


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію