Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛіщун, О. Д.uk
dc.date.accessioned2021-05-07T07:25:02Z
dc.date.available2021-05-07T07:25:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛіщун О. Д. Інноваційний підхід в профілактиці девіантної поведінки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Електронний ресурс] / О. Д. Ліщун // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5981.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32026
dc.description.abstractРозглядаються підходи до проблем девіантної поведінки в учнів закладів професійно- технічної освіти, висвітлюється поняття девіантної поведінки та його види. Пропонуються опис методик, тестувань, які доцільно проводити, як підготовчий момент до розробки тренінгів, підхід до яких є інноваційним в роботі з учнями по попередженню девіантної поведінки.uk
dc.description.abstractРассматриваются подходы к проблемам девиантного поведения у учащихся учреждений профессионально-технического образования, освещается понятие девиантного поведения и его виды. Предлагаются описание методик, тестов, которые целесообразно проводить, как подготовительный момент к разработке тренингов, подход к которым является инновационным в работе с учащимися по предупреждению девиантного поведения.ru
dc.description.abstractApproaches to the problems of deviant behavior in students of vocational education institutions are considered, the concept of deviant behavior and its types are covered. It is proposed to describe the techniques and tests that are advisable to carry out as a preparatory point for the development of trainings, the approach of which is innovative in working with students to prevent deviant behavior.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5981
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectтренінгиuk
dc.subjectанкетуванняuk
dc.subjectінноваційні методикиuk
dc.subjectдевиантное поведениеru
dc.subjectтренингиru
dc.subjectанкетированиеru
dc.subjectинновационные методикиru
dc.subjectdeviant behavioren
dc.subjecttrainingsen
dc.subjectquestionnairesen
dc.subjectinnovative methodsen
dc.titleІнноваційний підхід в профілактиці девіантної поведінки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc377.35
dc.relation.referencesПоліщук В.М. Життєві кризи особистості: Навчально-методичний посібник / В.М. Поліщук. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2005. – 98 с.uk
dc.relation.referencesРаттер М. Помощь трудным детям: Пер. с англ / общ.ред. А.С.Спиваковской. − М.: Прогресс, 1987 − 424 с., с.13ru
dc.relation.referencesКон И. С. Психология ранней юности Книга для учителя / И. С. Кон. – М. : Просвещение, 1989. – 255 с, с. 237ru
dc.relation.referencesBandura A. and McDonnald F. Influence of Social Reinforcement and the Behavior of Models in Shaping Children's Moral Judgeements. – Personality and Human Behavior. Addison-Wesloy Mass. 1970., с.11en
dc.relation.referencesРоджерс К.Р. Консультирование и психотерапия. Новейшие подходы в области практической работы.: Пер.с англ. – М.: ЭКСМО-ПРЕСС, 1999. – 464 с.ru
dc.relation.referencesMerton R.K. Social theory and social structure. Glencoe, 111: The Free Press, 1968. P.185- 199en
dc.relation.referencesКлейберг Ю.А. Психология девиантного поведения: Учебное пособие для вузов. – М.: ТЦ Сфера, при участии « Юрайт-М», 2001. – 160 с., с.17ru
dc.relation.referencesПоліщук В.М. Життєві кризи особистості: Навчально-методичний посібник / В.М. Поліщук. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2005. – 98 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію