Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГриб, В. І.uk
dc.date.accessioned2021-05-07T08:15:04Z
dc.date.available2021-05-07T08:15:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГриб В. І. Гуманітарний компонент освіти [Електронний ресурс] / В. І. Гриб // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5898.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32031
dc.description.abstractУнікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є філософська культура, яка як ефір проникає і проявляється в самих різноманітних явищах людської культури. Особі, щоб сформувати у собі філософську культуру, важливо пройти декілька основних етапів у своєму фізичному, емоційному і розумовому розвитку, сформувати відповідні якості, що піднімуть її на вищі щаблі еволюції. Вуз повинен допомагати у вихованні цих якостей. Необхідно, щоб вузівські предмети були вписані в соціокультурний контекст. Для цього потрібно розширювати, а не звужувати гуманітарну підготовку майбутніх фахівців.uk
dc.description.abstractThe uniqueness of the personality is revealed not in its narrow professionalism and in the broader context of daily activities, that is, in the world of culture. The core of culture is philosophical culture, which both aired penetrates and comes in a wide variety of phenomena of human culture. Person to form a philosophical culture, it is important to go through several stages in their physical, emotional and mental development, establish appropriate quality that will raise it to a higher stage of evolution. The University should help in the education of those qualities. Need to higher educational establishment items were included in the socio-cultural context. To do this, expand rather than narrow the humanitarian training of future specialists.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5898
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectтехнократичний підхідuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectдегуманізаціяuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectбездуховністьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectфілософська культураuk
dc.subjectгуманітарна освітаuk
dc.titleГуманітарний компонент освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc101.1+37014
dc.relation.referencesБех В.П., Малик І.В. Технократизм у дискурсі проблем вищої школи:/Монографія/ за ред.. В.П.Беха – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова 2009. – 263 с.uk
dc.relation.referencesЗиммель Г. Избранное. Философия культуры. М.,1995, Т.1. С.475-481ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію