Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСабадош, Ю. Г.uk
dc.date.accessioned2021-05-07T08:21:31Z
dc.date.available2021-05-07T08:21:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСабадош Ю. Г. Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки [Електронний ресурс] / Ю. Г. Сабадош // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6004.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32032
dc.description.abstractВ статті подано сутність понять про самоосвітню компетентность та самоосвітню компетентність студента закладу вищої освіти. Розглянуто підходи до діагностики та контролю знань в навчально-виховному процесі, описано рівні, показники та критерії формування самоосвітньої компетентності в майбутніх інженерів на основі гуманітарно-фундаментальних дисциплін.uk
dc.description.abstractВ статье представлена сутность понятий о самообразовательной компетентности и самообразовательной компетентности студента учреждения высшего образования. Рассмотрены подходы к диагностике и контролю знаний в учебно-воспитательном процесе, описано уровни, показатели и критерии формирования самообразовательной компетентности у будущих инженеров на основе гуманитарно-фундаментальных дисциплин.ru
dc.description.abstractThe article describes the essence of the concepts of self-education competence in general and selfeducation competence of a student of a higher education institution. Approaches to diagnostics and control of knowledge in the educational process are considered, the levels, indicators and criteria of formation of self-educational competence on future engineers on the basis of humanitarian and fundamental disciplines are described.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6004
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectперевіркаuk
dc.subjectгуманітарно-фундаментальні дисципліниuk
dc.subjectсамообразованиеru
dc.subjectсамообразовательная компетентностьru
dc.subjectдиагностикаru
dc.subjectконтрольru
dc.subjectпроверкаru
dc.subjectгуманитарно-фундаментальные дисциплиныru
dc.subjectself-educationen
dc.subjectself-educational competenceen
dc.subjectdiagnosticsen
dc.subjectcontrolen
dc.subjectexaminationen
dc.subjecthumanitarian-fundamental disciplinesen
dc.titleДіагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовкиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147.022
dc.relation.referencesВайндорф-Сысоева, М. Е. Педагогика : учебное пособие для СПО и прикладного бакалавриата / М. Е. Вайндорф-Сысоева, Л. П. Крившенко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2014. — 197 с. — (Серия : Профессиональное образование). — ISBN 978-5- 9916-4382-5.ru
dc.relation.referencesРубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности // / С.Л.Рубинштейн. – М.: Изд- во АПН РСФСР, 1958. − 147 сru
dc.relation.referencesТехнологии профессионально-ориентированого обучения в высшей школе / Виленский М. Я., Образцов П. И., Уман А. И. / под ред. В. А.Сластенина. – М. : Педагогическое общество России, 2004. – 192 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію