Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГречановська, О. В.uk
dc.date.accessioned2021-05-07T10:49:46Z
dc.date.available2021-05-07T10:49:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГречановська О. В. Маргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВО [Електронний ресурс] / О. В. Гречановська // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5988.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32042
dc.description.abstractРозглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх фахівців технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії та розглянуто її основний принцип під час навчання молоді у технічному закладі вищої освіти. Представлено порівняння результатів анкетування студентів першого курсу навчання та магістрів, щодо рівня ідентифікації зі своєю професією та визначення факторів, які мають вплив на процес формування фахівця та його готовності до працевлаштування.uk
dc.description.abstractРассмотрены понятие конфликтологической культуры личности и будущих специалистов технических специальностей, проанализированы подходы ученых к проблемам маргинализации профессии и рассмотрено ее основной принцип при обучении молодежи в техническом заведении высшего образования. Представлено сравнение результатов анкетирования студентов первого курса обучения и магистров, по уровню идентификации со своей профессией и определение факторов, влияющих на процесс формирования специалиста и его готовности к трудоустройству.ru
dc.description.abstractThe concept of conflictual culture of the personality and future specialists of technical specialties is considered, the approaches of scientists to the problems of marginalization of the profession are analyzed and its basic principle when studying youth in the technical institution of higher education is considered. Comparison of the results of the survey of students of the first year of study and the masters, the level of identification with their profession and the identification of factors that have an impact on the process of formation of a specialist and his readiness for employment.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5988
dc.subjectконфліктологічна культураuk
dc.subjectпрофесійна ідентифікаціяuk
dc.subjectмаргіналізація професіїuk
dc.subjectпрофесійний маргіналізмuk
dc.subjectконфликтологическая культураru
dc.subjectпрофессиональная идентификацияru
dc.subjectмаргинализация профессииru
dc.subjectпрофессиональный маргинализмru
dc.subjectconflictological cultureen
dc.subjectprofessional identificationen
dc.subjectmarginalization of professionen
dc.subjectprofessional marginalismen
dc.titleМаргінальність професії як сучасна проблема формування конфліктологічної культури студентів технічних ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesPark R.E. Cultural conflict and the Marginal Man / R.E. Park // Theories of Society. – N.Y., 1965. – P. 179.en
dc.relation.referencesДьяченко М.И. Психологический словарь-справочник / М.И. Дьяченко, Л.А. Кандыбович – Минск: Харвест; М.: АСТ, 2001. – 576 с.ru
dc.relation.referencesШибутани Т. Социальная психология / Т. Шибутани. – М., 1969. – 475 с.ru
dc.relation.referencesЕрмолаева Е.П. Профессиональная идентичность и маргинализм: концепция и реальность / Е.П. Ермолаева // Психологический журнал. – 2001. – Т. 22. – № 4. – С. 51 – 59., с. 52ru
dc.relation.referencesБутиліна О.В. Професійна маргінальність студентів / О.В. Бутиліна // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. – 2012. – Вип. 6. – С. 81–87.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію