Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГоловашенко, І. О.uk
dc.date.accessioned2021-05-14T09:15:20Z
dc.date.available2021-05-14T09:15:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГоловашенко І. О. Ґендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостей [Електронний ресурс] / І. О. Головашенко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5974.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32085
dc.description.abstractУ статті автор аналізує основні тенденції трансформації сучасного суспільства та основного суспільного інституту – освіти. Акцент зроблено на впровадженні ґендерної освіти як способу оптимізувати освітній простір крізь призму рівних прав і можливостей. Показано, які тенденції присутні у світовій практиці і як вони впливають на суспільні перетворення.uk
dc.description.abstractIn this article the author analyzes the major trends transforming modern society and basic social institution – education. Emphases is placed on promoting gender education as a way to optimize the educational environment through the prism of equal rights and opportunities. It is shown that there are trends in the world and how they affect social changes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5974
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectґендерні студіїuk
dc.subjectґендерuk
dc.subjectрізноманітністьuk
dc.subjectрівні можливостіuk
dc.subjectправа людиниuk
dc.subjectсуспільна трансформаціяuk
dc.subjecteducation’s philosophyen
dc.subjectgender studiesen
dc.subjectgenderen
dc.subjectdiversityen
dc.subjectequal opportunitiesen
dc.subjecthuman rightsen
dc.subjectsocial transformationsen
dc.titleҐендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостейuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc172.1.343
dc.relation.referencesЕлізабет Рудінеско, Мішель де Манасейн. В Про рівність статей Київ, Альтерпрес, 2007. – С. 23uk
dc.relation.referencesFerguson A. Twenty Years of Feminist Philosophy. Hypatia, 9:3. 1994. - P. 197-215.en
dc.relation.referencesRich A. On Lies, Secrets and Silanes. New York: W. W. Norton&Co. 1979aen
dc.relation.referencesGilligan C. In a Different Voice: Psychological Theory and Women’s Development. Cambrige. MA: Harvard University Press. 2008aen
dc.relation.referencesBelenky M. Field, Clinchy B.M., Goldenberg N.R. and Tarule J. M. Women’s Ways of Knowing. New York: Basic Books. 2011en
dc.relation.referenceshooks bell. Outlaw Culture. New York: Routlege. 1994en
dc.relation.referencesLinda.L.Clark. Gender and Education. Код доступу: www.encyclopedia.com/international/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/gender-andeducationen
dc.relation.referencesAlbisetti, James C. The Feminization of Teaching in the Nineteenth Century: A Comparative Perspective. History of Education 22 (1993): 253–263.en
dc.relation.referencesGraff, Harvey J. The Legacies of Literacy: Continuities and Contradictions in Western Culture and Society. Bloomington, Ind., 1987en
dc.relation.referencesGlobal Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 7en
dc.relation.referencesGlobal Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 18en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію