Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТягло, А. В.ru
dc.contributor.authorТягло, О. В.uk
dc.contributor.authorTiaglo, O. V.en
dc.date.accessioned2021-05-17T09:12:22Z
dc.date.available2021-05-17T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationТягло А. В. К понятию трансдисциплинарности [Електронний ресурс] / А. В. Тягло // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10700.ru
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32108
dc.description.abstractПоказано, что понятие трансдисциплинарности имеет сегодня два основных толкования – чисто познавательное, в духе Пиаже, и познавательно-практичное, в духе Янча - Вайнберга. Они оба вызваны к жизни потребностью осмыслить фундаментальные изменения в современном познании единого по природе мира. Аргументировано, что первое из этих толкований предвосхищено академиком Вернадским.ru
dc.description.abstractПоказано, що поняття трансдисциплінарності має сьогодні два основних тлумачення – чисто пізнавальне, у дусі Піаже, і пізнавально-практичне, у дусі Янча - Вайнберга. Обидва вони викликані до життя потребою осмислити фундаментальні зміни у сучасному пізнанні єдиного за своєю природою світу. Аргументовано, що перше з цих тлумачень передбачене академіком Вернадським.uk
dc.description.abstractIt is demonstrated that the concept of transdisciplinarity has two main explications today – purely cognitive, in accordance with Piaget, and cognitive-practical, in accordance with Jantsch-Weinberg. Both ones were introduced because of need to comprehend some fundamental changes in contemporary cognition of the world which by nature is unified. It is argued, academician Vernadsky anticipated the first explication.en
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10700
dc.subjectтрансдисциплинарностьru
dc.subjectунификация наукиru
dc.subjectконвергенция технологийru
dc.subjectВ. И. Вернадскийru
dc.subjectЭ. Янчru
dc.subjectЖ. Пиажеru
dc.subjectтрансдисциплінарністьuk
dc.subjectуніфікація наукиuk
dc.subjectконвергенція технологійuk
dc.subjectЕ. Янчuk
dc.subjectЖ. Піажеuk
dc.subjectВ. І. Вернадськийuk
dc.subjecttransdisciplinarityen
dc.subjectunification of scienceen
dc.subjectconvergence of technologiesen
dc.subjectE. Jantschen
dc.subjectJ. Piageten
dc.subjectV. I. Vernadskyen
dc.titleК понятию трансдисциплинарностиru
dc.title.alternativeДо поняття трансдисциплінарностіuk
dc.title.alternativeOn the concept of transdisciplinarityen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc165.1 : 001.18
dc.relation.referencesConverging Technologies for Improving Human Performance: NSF/DOC-Sponsored Report / [Mihail C. Roco and William Sims Bainbridge (eds)]. Arlington, Virginia : National Science Foundation, 2002. 482 p. URL: https://obamawhitehouse.archives.gov/sites/default/files/microsites/ostp/bioecon- %28%23%20023SUPP%29%20NSF-NBIC.pdfen
dc.relation.referencesВернадский В. И. Научная мысль как планетное явление / отв. ред. А. Л. Яншин. Москва : Наука, Феникс, 1991. 270 с.ru
dc.relation.referencesJantsch E. Inter- and Transdisciplinary University: A Systems Approach to Education and Innovation // Policy Science. 1970. Vol. 1. P.403-428.en
dc.relation.referencesJantsch E. Towards Interdisciplinarity and Transdisciplinarity in Education and Innovation // Interdisciplinarity. Problems of Teaching and Research in Universities. Paris. OECD, 1972. P.97-121.en
dc.relation.referencesZucker A. Alvin M. Weinberg // Proceedings of the American Philosophical Society. 2008. Vol. 152. N 4. P.571-576.en
dc.relation.referencesPiaget J. The Epistemology of Interdisciplinary Relationships // Interdisciplinarity. Problems of Teaching and Research in Universities. Paris : OECD, 1972. P.127-139.en
dc.relation.referencesNicolescu B. Methodology of Transdisciplinarity – Levels of Reality, Logic of the Included Middle and Complexity // Transdisciplinary Journal of Engineering & Science. 2010. Vol. 1, N 1. P.19-38. URL: http://www.basarab-nicolescu.ciret- transdisciplinarity.org/Docs_Notice/TJESNo_1_12_2010.pdfen
dc.relation.referencesТягло А. В. Наука Моды 2? // Знання. Освіта. Освіченість. Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28-29 вересня 2016 р. Вінниця: ВНТУ, 2016. С. 49-52.ru
dc.relation.referencesБейлін М. В. Нанотехнології в контексті постнекласичної науки: формування філософських основ. Автореф. дис. на здобуття наук. ступеню докт. філос. наук. Харків : Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2015. 32 с.uk
dc.relation.referencesNowotny H., Scott P., Gibbons M. Re-Thinking Science: Mode 2 in Societal Context // Knowledge Creation, Diffusion, and Use in Innovation Networks and Knowledge Clusters. Westport : Praeger Publishers, 2006. P.39-51.en
dc.relation.referencesТягло О. В. Наука логіки Моди 2? // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. 2017. № 2 (2). С. 27-30.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію