Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПорев, С. М.uk
dc.contributor.authorPorev, S.en
dc.date.accessioned2021-05-17T10:18:42Z
dc.date.available2021-05-17T10:18:42Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПорев С. М. Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету [Електронний ресурс] / С. М. Порев // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10781.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32109
dc.description.abstractРозглянуто приклади концептуалізації «педагогічних знань змісту» як складових пізнання викладача і аспекти їхнього відокремлення від «предметних знань змісту». Показано, що концепції педагогічних знань надають підтвердження положенню автора про те, що спектри досліджень і знань викладача та дослідника мають підстави відрізнятися за цілями, методами одержання та змістом, зокрема у епістемологічному, методологічному та когнітивно-комунікативному вимірах. Обґрунтовано, що для одного й того самого предмету пізнання, знання змісту, що набувається викладачем, має підстави відрізнятись від наукового знання дослідника домінуючою спрямованістю на освітню діяльність. Це вимагає різних підходів щодо стимулювання та оцінювання їх результатів досліджень.uk
dc.description.abstractExamples of conceptualization of «pedagogical content knowledge» as components of a teacher' knowledge and aspects of their separation from «subject matter content knowledge» are considered. It is shown that the concepts of pedagogical knowledge confirm the author's position that the spectra of research and knowledge of teacher and researcher have reason to differ in goals, methods and content, in particular in epistemological, methodological and cognitivecommunicative dimensions. It is substantiated that for the same subject of cognition, knowledge of the content acquired by a teacher has grounds to differ from the scientific knowledge of a researcher by the dominant focus on educational activities. This requires different approaches to stimulating and evaluating their research results. Keywords:en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10781
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectдослідникuk
dc.subjectпедагогічне знання змістуuk
dc.subjectпредметне знання змістуuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectteacheren
dc.subjectresearcheren
dc.subjectpedagogical content knowledgeen
dc.subjectsubject matter content knowledgeen
dc.subjecteducationen
dc.subjectresearchen
dc.subjectuniversityen
dc.titleКогнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університетуuk
dc.title.alternativeCognitive-communicative features of cognition of a university teacheren
dc.typeThesis
dc.identifier.udc165:001.9:378.1
dc.relation.referencesПорев С.М. Результативність та невикористані можливості університетської науки в Україні /С.М.Порев//Світогляд, 2020. - T.15, №3 (83), - С.3-10.uk
dc.relation.referencesПорев С.М. Між наукою і грою. Політика досліджень, університети і підприємницькі екосистеми / С.М.Порев. - Київ, Хімджест, 2018. - 179 с.uk
dc.relation.referencesShulman L. S. Those who understand: Knowledge growth in teaching / L. S. Shulman// Educational Researcher, 1986. - V. 15, № 1. - Р. 4-14.en
dc.relation.referencesShulman L. S. Knowledge and teaching: Foundations of the new reform / L. S. Shulman// Harvard Educational Review, 1987. - V. 57, № 1. - Р. 1-22.en
dc.relation.referencesHashweh M. Pedagogical content knowledge: Twenty-five years later / M. Hashweh M //From teacher thinking to teachers and teaching: The evolution of a research community / C. J. Craig P. C. Meijer & J. Broeckmans (Eds.). - Bingley, UK: Emerald Group Publishing, 2013. - Р. 115-140.en
dc.relation.referencesMagnusson S. Nature, sources and development of pedagogical content knowledge for science teaching / S. Magnusson, J. Krajcik & H. Borko // Examining pedagogical content knowledge / J. Gess-Newsome & N. G. Lederman (Eds.). - Dordrecht, Netherlands: Kluwer Academic Publisher, 1999. - Р.95-132.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію