Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХавроненко, В. Д.uk
dc.date.accessioned2021-05-19T13:10:35Z
dc.date.available2021-05-19T13:10:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationХавроненко В. Д. Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства [Електронний ресурс] / B. Д. Хавроненко // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10708.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32124
dc.description.abstractДослідження присвячено ключовим основам освітньої системи імператорського Китаю, що були сформовані конфуціанцями. Розкрито основні змістовні риси та характерні особливості конфуціанської системи навчання і виховання шляхетної людини (цзюнь-цзи). Прояснено роль цієї системи для історії Китаю. Аргументовано конструктивний вплив принципів відбору в освітньому процесі найбільш гідних для державної служби. Розкрито чесноти, які мають культивуватись в людині для досягнення нею статусу шляхетної людини (цзюнь-цзи).uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 01–02 жовтня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2020/paper/view/10708
dc.subjectконфуціанствоuk
dc.subjectцзюнь-цзи (君子)uk
dc.subjectпіднебессяuk
dc.subjectНебо конфуціанська система освітиuk
dc.subjectлі (禮)uk
dc.subjectсяо (孝)uk
dc.subjectжень (仁)uk
dc.subjectвень (文)uk
dc.titleОсвітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc14:37.0+94(5)
dc.relation.referencesБойченко О.I. Фiлософська антропологiя давнього Китаю. - Киïв : Центр гуманiтар. освiти, 2003. - 214 с.uk
dc.relation.referencesКиктенко В.А. Историко-философская концепция Джозефа Нидэма: китайская наука и цивилизация (философский анализ теоретических подходов) - К.: HAH Украины. Ин-т востоковедения им. А. Крымского, 2008. – 530 с.ru
dc.relation.referencesТоpчинов Е.А. Пути философии востока и запада: познание запредельного. - СПб.: "Азбука-классика", "Петербургское Востоковедение", 2007. – 463 с. – С. 52-56.ru
dc.relation.referencesХотченко І. А. Вплив конфуціанства на сучасну систему освіти китайської народної республіки //Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2016. - Вип. 47 (100) – С. 44-48.uk
dc.relation.referencesШуцкий Ю.К. И-ЦЗИН. Китайская классическая «Книга перемен» - М.: Феникс, 1992. – 544 с.ru
dc.relation.referencesKnechtges, David R. Ancient and Early Medieval Chinese Literature: A Reference Guide, Part One. - Leiden: Brill. – 790 pp.en
dc.relation.referencesThe Analects of Confucius, translated by Burton Watson. - New York: Columbia University Press, 2007. - 176 pp.en
dc.relation.referencesXinzhong Yao, Hsin-chung Yao An Introduction to Confucianism – Cambridge: University Press, 2000. - 344 рр. – Р. 30-46.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію