Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКашканов, В. А.uk
dc.contributor.authorЕспінель, Еспіноса Андель Ісраельuk
dc.date.accessioned2021-05-28T08:33:58Zuk
dc.date.available2021-05-28T08:33:58Zuk
dc.date.issued2020uk
dc.identifier.citationПідвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів в умовах товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" місто Вінниця [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Еспінель Еспіноса Андель Ісраель ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,47 Мбайт). – Вінниця, 2020. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32208
dc.descriptionКерівник роботи: канд. тех. наук, доц. Кашканов В. А.uk
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес взаємодії еластичних шин з опорними циліндричними поверхнями стенду при контролі технічного стану гальмівної системи АТЗ. Робота складається з п’яти частин: 1. Науково-технічне обгрунтування необхідності підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів. 2. Математичне моделювання процесів гальмування автомобільного колеса на опорних роликах діагностичного стенду. 3. Аналіз діяльності та стану виробничо-технічної бази станції технічного контролю товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс". 4. Формування рекомендацій щодо підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів на силових роликових гальмівних стендах. 5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Метою дослідження є надання практичних рекомендацій щодо підвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів в умовах товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" місто Вінниця.uk
dc.description.abstractThe object of study - the process of interaction of elastic tires with the supporting cylindrical surfaces of the stand in monitoring the technical condition of the brake system of the vehicle. The work consists of five parts: 1. Scientific and technical substantiation of the need to increase the reliability of control of the braking efficiency of cars. 2. Mathematical modeling of car wheel braking processes on the support rollers of the diagnostic stand. 3. Analysis of the activity and condition of the production and technical base of the technical control station of the limited liability company "Vimpex". 4. Formation of recommendations to increase the reliability of control of the braking efficiency of cars on power roller brake stands. 5. Occupational health and safety in emergencies. The purpose of the study is to provide practical recommendations for improving the reliability of control of the braking efficiency of cars in a limited liability company "Vimpex" Vinnytsia.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectгальмівна системаuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectпроцес гальмуванняuk
dc.subjectстанція технічного контролюuk
dc.titleПідвищення достовірності контролю гальмівної ефективності легкових автомобілів в умовах товариства з обмеженою відповідальністю "Вімпекс" місто Вінницяuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію