Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorНікіфорова, Л. О.uk
dc.contributor.authorМагденко, О. Ю.uk
dc.date.accessioned2021-11-04T10:35:25Z
dc.date.available2021-11-04T10:35:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМагденко О. Ю. Конкурентна стратегія як основа стратегічного плану розвитку підприємства [Електронний ресурс] / О. Ю. Магденко ; наук. кер. Л. О. Нікіфорова // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5727.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33745
dc.descriptionНауковий керівник: Нікіфорова Лілія Олександрівна - канд. екон. наук, доцентuk
dc.description.abstractВ роботі розглядається сутність конкурентної стратегії як основи стратегічного плану розвитку підприємства. Проведено узагальнення поглядів науковців на розуміння сутності конкурентної стратегії підприємства.uk
dc.description.abstractThe essence of the competitive strategy as the basis of the strategic plan of enterprise development is considered in the paper. A generalization of the views of scientists on understanding the essence of the company's competitive strategy has been carried out.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5727
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectстратегічний планuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectcompetitive strategyen
dc.subjectstrategic planen
dc.subjectcriteriaen
dc.subjectenterpriseen
dc.titleКонкурентна стратегія як основа стратегічного плану розвитку підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc65.011
dc.relation.referencesБалабанова Л. В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга / Л. В. Балабанова, А. В. Кривенко. – Донецк : Донец. гос. ун-т экономики и торговли, 2014. – 147 с.ru
dc.relation.referencesБарабась Д. О. Управління конкурентними перевагами підприємства (на прикладі швейної галузі) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Д. О. Барабась. – Київ : КНЕУ, 2013. – 18 с.uk
dc.relation.referencesВергал К. Ю. Теоретичні підходи до класифікації інноваційних стратегій / К. Ю. Вергал // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. − 2011. − № 2. − С. 214−219.uk
dc.relation.referencesГоремыкин В. А. Экономическая стратегия предприятия : учеб. для студ. вузов по экон. спец. / В. А. Горемыкин, О. А. Богомолов. – Москва : Филинъ : Рилант, 2011. – 506 с.uk
dc.relation.referencesМаксим’юк Д. А. Методи оцінки конкурентоспроможності : підручник / Д. А. Максим’юк. – Київ : Знання-Прес, 2011. − 252 с.uk
dc.relation.referencesСтеців Л. П. Конкурентні переваги: підходи до трактування та їх відмінності / Л. П. Стеців // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. пр. – Львів : РВВ НЛТУ України. – 2014. – Вип. 19.12. – С. 263–270.uk


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию