dc.contributor.author | Сорока, Сергій | |
dc.contributor.author | Паламарчук, Євген | |
dc.contributor.author | Коваленко, Олена | |
dc.date.accessioned | 2021-12-12T13:34:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-12T13:34:39Z | |
dc.date.issued | 2021-11-09 | |
dc.identifier.citation | Сорока C.Ю., Паламарчук Є.А., Коваленко О. О. Комплексна модель гейміфікації для покращення результатів навчання студентів // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ. Пам’яті Олексія Петровича Стахова. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції 9-10 листопада 2021 р. – Суми/Вінниця: НІКО/ВНТУ, 2021. – 224 с. – ІSBN 978-617-7422-16-6. – С. 207-208. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7422-16-6 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34871 | |
dc.description.abstract | Стаття містить результати розробки методу комплексної гейміфікації освітніх процесів для покращення результатів навчання студентів. Запропонований метод може бути використаний для систем управління навчанням, а також реалізований для різних форм електронного освітнього середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | НІКО/ВНТУ | uk_UA |
dc.subject | автоматизація освітнього процесу | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | активність студентів | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація освітнього процесу | uk_UA |
dc.title | Комплексна модель гейміфікації для покращення результатів навчання студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |