Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСорока, Сергій
dc.contributor.authorПаламарчук, Євген
dc.contributor.authorКоваленко, Олена
dc.date.accessioned2021-12-12T13:34:39Z
dc.date.available2021-12-12T13:34:39Z
dc.date.issued2021-11-09
dc.identifier.citationСорока C.Ю., Паламарчук Є.А., Коваленко О. О. Комплексна модель гейміфікації для покращення результатів навчання студентів // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ. Пам’яті Олексія Петровича Стахова. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції 9-10 листопада 2021 р. – Суми/Вінниця: НІКО/ВНТУ, 2021. – 224 с. – ІSBN 978-617-7422-16-6. – С. 207-208.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7422-16-6
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34871
dc.description.abstractСтаття містить результати розробки методу комплексної гейміфікації освітніх процесів для покращення результатів навчання студентів. Запропонований метод може бути використаний для систем управління навчанням, а також реалізований для різних форм електронного освітнього середовища.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНІКО/ВНТУuk_UA
dc.subjectавтоматизація освітнього процесуuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectактивність студентівuk_UA
dc.subjectгейміфікація освітнього процесуuk_UA
dc.titleКомплексна модель гейміфікації для покращення результатів навчання студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію