• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз шляхів покращення тягово-економічних показників вантажних автомобілів

Автор
Мороз, Л. В.
Коваль, О. О.
Дата
2021
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Актуальні проблеми бойового застосування та експлуатації і ремонту зразків озброєння та військової техніки (2021) [11]
  • Наукові роботи каф. ВП [51]
Анотації
В статті розглянуто шляхи покращення тягово-економічних показників вантажних автомобілів. Потужностні, економічні та екологічні характеристики двигунів сильно залежать від кута випередження впорскування палива, причому при певних його значеннях мають місце екстремуми, тобто максимум потужності і мінімум витрат палива.
 
В статье рассмотрены пути улучшения тягово-экономических показателей грузовых автомобилей. Мощные, экономичные и экологические характеристики двигателей сильно зависят от угла опережения впрыска топлива, причем при определенных его значениях имеют место экстремумы, то есть максимум мощности и минимум расхода топлива.
 
The article considers ways to improve the traction and economic performance of trucks. Power, economic and environmental characteristics of engines strongly depend on the angle of advance of fuel injection, and at its certain values ​​there are extremes, ie the maximum power and a minimum of fuel consumption.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/34914
Відкрити
92988.pdf (393.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ