Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавчук, Т. О.uk
dc.contributor.authorБушинська, А. С.uk
dc.contributor.authorSavchuk, T.en
dc.contributor.authorBushynska, A.en
dc.date.accessioned2022-04-14T11:50:41Z
dc.date.available2022-04-14T11:50:41Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСавчук Т. О. Модифікований алгоритм аналізу рентабельності об'єктів інфраструктури [Текст] / Т. О. Савчук, А. С. Бушинська // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – 2020. – Вип. 4 (123). – С. 56-61.uk
dc.identifier.issn1995-0519
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35201
dc.description.abstractРозглянуто задачу підвищення точності аналізу рентабельності об`єктів інфраструктури, що постає на сьогодні перед підприємцями при прийнятті управлінських рішень, доцільність розробки модифікованого алгоритму аналізу рентабельності об`єктів інфраструктури, що базується на продукційній моделі з нечітким логічним виведенням. Розглянуто найбільш поширені сучасні алгоритми аналізу рентабельності, основним недоліком яких є недостатній рівень точності, що знижує їх конкурентноспроможність на ринку. Запропоновано модифікований алгоритм, який зможе давати результат аналізу за всіма показникам рентабельності щодо обраного об`єкту інфраструктури з підвищеною точністю, чим значно полегшить роботу підприємствам та сприятиме формуванню обґрунтованих висновків щодо рентабельності певного її об`єкта. Запропонований модифікований алгоритм дозволяє підвищити точність аналізу рентабельності об`єктів інфраструктури завдяки використанню показників, що складно формалізуються, за допомогою введення нечітких множин, функцій належності, лінгвістичних змінних, терм-множин, що сприятиме формуванню відповідних обґрунтованих висновків. Проаналізовано доцільність використання запропонованого алгоритму та досліджено його точність на основі порівняння реального значення рентабельності, зі значенням рентабельності, отриманого з використанням алгоритму що базується на продукційному методі та з використанням запропонованого алгоритму, заснованому на нечіткому логічному виведенні. Для порівняння алгоритмів аналізу рентабельності було обрано чотири типи об`єктів інфраструктури: сільськогосподарський, хімічний, будівельний та транспортний. Виявлено, що використання запропонованого модифікованого алгоритму аналізу рентабельності об`єктів інфраструктури, в середньому, зменшує похибку аналізу на 4,85%. У статті наведено основні кроки запропонованого модифікованого алгоритму аналізу рентабельності об`єктів інфраструктури та розроблено UML-діаграму його діяльності.uk
dc.description.abstractThe article considers the problem for improving the accuracy of the analysis of infrastructure profitability, which currently faces entrepreneurs in making management decisions, the feasibility in developing a modified algorithm for analyzing the profitability of infrastructure, based on a production model with fuzzy inference. Methodology. The most common modern algorithms of profitability analysis are considered, the main disadvantage of which is the insufficient level of accuracy, which reduces their competitiveness in the market. The article presents the main steps of the proposed modified algorithm for analyzing the profitability of infrastructure facilities and developed a UMLdiagram of its activities. Results. The expediency of using the proposed algorithm is analyzed and its accuracy is investigated on the basis of comparing the real value of profitability with the value of profitability obtained using the algorithm based on the production method and using the proposed algorithm based on fuzzy inference. Four types of infrastructure were ed to compare profitability analysis algorithms: agricultural, chemical, construction, and transportation. It was found that the use of the proposed modified algorithm for analyzing the infrastructure profitability, on average, reduces the error of analysis by 4.85%. Originality. The proposed modified algorithm allows increasing the accuracy of the analysis of profitability for infrastructure objects through the use of indicators that are difficult to formalize by introducing fuzzy sets, membership functions, linguistic variables, term sets, which will contribute to the formation of appropriate sound conclusions. Practical value. A modified algorithm is proposed, which will be able to give the result of the analysis of all profitability indicators for the ed infrastructure with increased accuracy, which will greatly facilitate the work of enterprises and contribute to the formation of sound conclusions about the profitability of a particular objecten
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk
dc.relation.ispartofВісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Вип. 4 (123) : 56-61.uk
dc.subjectрентабельність об'єктів інфраструктуриuk
dc.subjectнечітка логікаuk
dc.subjectпродукційна модельuk
dc.subjectаналіз рентабельностіuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectлінгвістичні змінніuk
dc.subjectфункції належностіuk
dc.subjectprofitability of infrastructure objectsen
dc.subjectfuzzy logicen
dc.subjectproduction modelen
dc.subjectprofitability analysisen
dc.subjectalgorithmen
dc.subjectlinguistic variablesen
dc.subjectmembership functionsen
dc.titleМодифікований алгоритм аналізу рентабельності об'єктів інфраструктуриuk
dc.title.alternativeModified algorithm for analysis of profitability of infrastructure objectsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.8
dc.identifier.doi10.30929/1995-0519.2020.4.56-61


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію