Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтаніславенко, Є. Г.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorДенисюк, А. В.uk
dc.contributor.authorРейда, О. М.uk
dc.date.accessioned2022-10-06T11:27:15Z
dc.date.available2022-10-06T11:27:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСтаніславенко Є. Г., Романюк О. Н., Денисюк А. В., Котлик С. В., Рейда О. М. Етапи розробки персонажів у відеоіграх. Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 29-30 вересня 2022 р. Одеса, 2022. С. 145-149.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35805
dc.description.abstractПроаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 29-30 вересня 2022 р. : 145-149.uk
dc.subjectрендерингuk
dc.subjectперсонажuk
dc.subjectетапи розробки персонажівuk
dc.titleЕтапи розробки персонажів у відеоіграхuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію