dc.contributor.author | Станіславенко, Є. Г. | uk |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Денисюк, А. В. | uk |
dc.contributor.author | Рейда, О. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T11:27:15Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T11:27:15Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Станіславенко Є. Г., Романюк О. Н., Денисюк А. В., Котлик С. В., Рейда О. М. Етапи розробки персонажів у відеоіграх. Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 29-30 вересня 2022 р. Одеса, 2022. С. 145-149. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35805 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано основні етапи розробки персонажів для комп’ютерних ігор. Визначено основні типи персонажів в іграх .Велику увагу приділено етапу кінцевої візуалізації – рендарингу. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 29-30 вересня 2022 р. : 145-149. | uk |
dc.subject | рендеринг | uk |
dc.subject | персонаж | uk |
dc.subject | етапи розробки персонажів | uk |
dc.title | Етапи розробки персонажів у відеоіграх | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.92 | |