dc.contributor.author | Додон, О. Д. | uk |
dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T12:24:45Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T12:24:45Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Додон О. Д. Гейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу [Текст] / О. Д. Додон, О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук // Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції "Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації", Одеса, 29-30 вересня 2022 р. – 2022. – С. 13-15. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35817 | |
dc.description.abstract | Результати досліджень містять результати створення концепції використання модулів гейміфікації для навчання за університетськими та спеціальними корпоративними програмами. Розглянуті особливості підходу до гейміфікації освітніх процесів для підприємств та систем управління навчанням в університеті. Виявлені схожі підходи до навчання онлайн з використанням гейміфікації та потреби у гейміфікації для навчання персоналу на підприємстві. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції "Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації". Одеса, 29-30 вересня 2022 р. | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.title | Гейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.4 | |