Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДодон, О. Д.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.date.accessioned2022-10-10T12:24:45Z
dc.date.available2022-10-10T12:24:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДодон О. Д. Гейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналу [Текст] / О. Д. Додон, О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук // Матеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції "Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації", Одеса, 29-30 вересня 2022 р. – 2022. – С. 13-15.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35817
dc.description.abstractРезультати досліджень містять результати створення концепції використання модулів гейміфікації для навчання за університетськими та спеціальними корпоративними програмами. Розглянуті особливості підходу до гейміфікації освітніх процесів для підприємств та систем управління навчанням в університеті. Виявлені схожі підходи до навчання онлайн з використанням гейміфікації та потреби у гейміфікації для навчання персоналу на підприємстві.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали II Всеукраїнської науково-технічної конференції "Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації". Одеса, 29-30 вересня 2022 р.uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.titleГейміфікація в програмних продуктах університетських та корпоративних порталах для управління навчанням студентів та персоналуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію