Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПойда, С. А.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorБойко, О. П.uk
dc.contributor.authorЧехместрук, Р. Ю.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.date.accessioned2022-10-16T16:41:54Z
dc.date.available2022-10-16T16:41:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПойда С. А., Романюк О. Н., Бойко О. П., Чехместрук Р. Ю., Романюк О. В. Використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграх. Матеріали III Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференція «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2022)», Вінниця, 11-12 жовтня 2022. Електрон. текст. дані. 2022. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/view/16424.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35828
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграхuk
dc.description.abstractFeatures of the use of three-dimensional modeling and three-dimensional graphics tools in computer games are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції "Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності", Вінниця, 11-12 жовтня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc22/paper/view/16424
dc.subjectзасобів тривимірної графікиuk
dc.subjectтривмірне моделюванняuk
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk
dc.subjectігровий штучний інтелектuk
dc.subjectcomputer gamesen
dc.subjectthree-dimensional graphicsen
dc.subjectgame artificial intelligenceen
dc.subjectuse of physical lawsen
dc.subjectgame realismen
dc.titleВикористання тривимірного моделювання та засобів тривимірної графіки в комп’ютерних іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Веб-дизайн і комп’ютерна графіка. Навчальний посібник. / О. Н. Рома-нюк, Д. І. Катєльніков, О. П. Косовець ─Вінниця: УНІВЕСУМ-Вінниця ─2007. ─103 с.uk
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Комп’ютерна графіка. Навчальний посібник. / О. Н. Романюк. ─Вінниця: УНІВЕСУМ-Вінниця ─2001. ─129 с.uk
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Високопродуктивні методи та засоби зафарбовування тривимірних графі-чних об’єктів. Монографія. / О. Н. Романюк, А. В .Чорний. ─Вінниця: УНІВЕСУМ-Вінниця ─2006. ─190 с.uk
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Вимоги до розробки компютерних ігор / О. Н. Романюк, О. В. Романюк, О. М. Ціхановська, С. В. Котлик // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали I Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та сту-дентів, Одеса, 25–26 берез. 2021 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. –С. 73-76.uk
dc.relation.referencesРоманюк О. Н. Аніліз ігрових двигунів / М. Д. Захарчук, С. В. Котлик, Л. М. Круподьоро-ва // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали I Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 25–26 берез. 2021 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій. – С. 61–62.uk
dc.relation.referencesО. Н. Романюк Використання штучного інтелекту в іграх / О. Н. Романюк Д. О. Корягіна. Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці:дослідження, проблеми, перспективи», Вінниця , 2022, ВНТУ.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію