Удосконалений алгоритм проведення інтерактивних презентацій зі зворотною комунікацією
Автор
Савчук, Т. О.
Руденко, М. В.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. КН [824]
Анотації
Натепер інформація є найбільш цінним ресурсом у сучасному світі, є безліч способів
донесення інформації до кінцевого користувача. Одним із таких способів є проведення
презентацій. Зазвичай презентація – це набір слайдів, наповнених певною інформацією.
Презентації проводяться перед певною аудиторією із залученням спікера, який своєю чер- гою доносить інформацію зі слайдів.
Презентації проводяться у самих різних випадках і ситуаціях, від шкільних предме- тів до професійних зустрічей. Якість інформації, що буде донесена чи засвоєна слуха- чами, напряму залежить від виступу доповідача, але також досить важливим фактором
є сам процес подання інформації. Основною проблемою будь-якої презентації є сухість
та одноманітність презентації. Зазвичай доповідач створює наповнені текстом слайди
та «читає» інформацію з них. Саме тому процес донесення інформації до користувачів
потребує удосконалення, що своєю чергою визначає актуальність кваліфікаційної роботи.
Одним з важливих етапів проведення інтерактивних презентацій є взаємодія з аудито- рією, саме завдяки цьому забезпечується зв’язок доповідача та аудиторії. Зазвичай вза- ємодія забезпечується шляхом створення запитань до аудиторії. Це може бути опиту- вання чи будь-яка інформація, яку потрібно донести до слухачів.
Запропоновано удосконалений алгоритм проведення інтерактивних презентацій за
рахунок можливості вибору режиму ідентифікації слухача презентації та використання
інтерактивного опитування для покращення якості проведення презентацій. Запропоно- ваний функціонал допоможе збільшити кількість запитань від слухачів до оратора за
рахунок анонімного режиму ідентифікації, а також допоможе доповідачам налагодити
зворотний зв’язок з аудиторією за рахунок інтерактивного опитування, що загалом збільшить якість проведення виступів та презентацій. Today, information is the most valuable resource in the modern world, there are many ways to
convey information to the user. One such way is to give presentations. Usually, a presentation is
a set of slides filled with certain information. Presentations are held in front of a certain audience
with the involvement of a speaker, who in turn conveys information the slides.
Presentations are held in a variety of cases and situations, school subjects to profes- sional meetings. The quality of the information that will be conveyed or assimilated by the listen- ers directly depends on the speech of the speaker, but also a very important factor is the process
of presenting the information. The main problem of any presentation is the dryness and uniform- ity of the presentation. Usually, the speaker creates slides filled with text and “reads” information
them. That is why the process of conveying information to users needs to be improved, which
in turn determines the relevance of qualification work. One of the important stages of interactive
presentations is the interaction with the audience, which is why the speaker and the audience
are connected. Interaction is usually provided by asking questions to the audience. This can be
a survey or any information that needs to be communicated to the audience.
An improved algorithm for conducting interactive presentations is proposed due to the pos- sibility of choosing the mode of identification of the listener of the presentation and the use of an interactive survey to improve the quality of presentations. The proposed functionality will
help increase the number of questions the audience to the speaker due to the anonymous
identification mode, as well as help the speakers to establish feedback with the audience through
an interactive survey, which will generally improve the quality of speeches and presentations.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36051