Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКвєтний, Р. Н.uk
dc.contributor.authorПаламарчук, Є. А.uk
dc.contributor.authorБісікало, О. В.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorKvyetnyy, R.en
dc.contributor.authorPalamarchuk, Ye.en
dc.contributor.authorBisikalo, O.en
dc.contributor.authorKovalenko, O.en
dc.date.accessioned2023-01-09T10:30:28Z
dc.date.available2023-01-09T10:30:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКонцепція сучасного університету на основі інструментів електронної екосистеми управління освітніми процесами JetIQ ВНТУ [Електронний ресурс] : наукова доповідь загальним зборам НАПН України «Науково-методичне забезпечення цифровізації освіти України: стан, проблеми, перспективи», 18 листопада 2022 р. / Р. Н. Квєтний, Є. А. Паламарчук, О. В. Бісікало, О. О. Коваленко // Вісник Національної академії педагогічних наук України. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Т. 4, № 2. – Режим доступу: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/314.uk
dc.identifier.issn2707-305X
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36146
dc.description.abstractКонцепція сучасного університету передбачає запровадження змін в усі освітні процеси та комунікації. Багато авторів, які, акцентують на тому, що викладач — це вже не тільки людина, що навчає, транслятор знань, а коуч, тьютор, партнер у дослідженнях, модератор у дискусіях з важливих питань. Вимоги здобувачів також змінюються. Університет повинен знайти баланс між наданням фундаментальних знань вищої освіти у визначеній спеціальності та постійним оновленням сучасних знань і практичних навичок відповідно до потреб роботодавців. Крім того, методи та інструменти навчання також постійно змінюються. Серед таких змін — активне використання інформаційних освітніх технологій. Здавалось би, за наявності величезної кількості різноманітних платформ управління навчанням запровадження інструментів електронної системи не повинно бути проблематичним. Але досвід багатьох освітніх закладів свідчить про те, що це не так. Тільки комплексний системний підхід дасть змогу зменшити рівень фрагментарності використання електронних інструментів та створити ефективну електронну інформаційну екосистему.uk
dc.description.abstractThe concept of a modern university involves the introduction of changes in all educational processes and communications. Many researchers emphasize that a university teacher is no longer only a person who teaches, a translator of knowledge, but a coach, tutor, research partner, and moderator in discussions on important issues. The requirements for students are also changing. The university should find a balance between providing fundamental knowledge of higher education in a particular speciality, and constantly updating modern knowledge and practical skills in accordance with the needs of employers. In addition, teaching methods and tools are also constantly changing. Among such changes is the active use of educational information technologies. It would seem that with the availability of a huge number of different learning management platforms, the implementation of electronic system tools should not be problematic. However, the experience of many education institutions shows that this is different. Only a complex system approach will allow to reduce the fragmentation level of electronic tools’ use and create an effective electronic information ecosystem.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук Україниuk
dc.relation.ispartofВісник Національної академії педагогічних наук України. Т. 4. № 2.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/314
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectекосистемаuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectJetIQuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectprocessen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectecosystemen
dc.subjectconcepten
dc.titleКонцепція сучасного університету на основі інструментів електронної екосистеми управління освітніми процесами JetIQ ВНТУuk
dc.title.alternativeThe concept of a modern university based on the tools of JETIQ VNTU educational process management electronic ecosystemen
dc.typeArticle
dc.identifier.doi10.37472/v.naes.2022.4220


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію