Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorПодригало, М. А.uk
dc.contributor.authorГорєлишев, С. А.uk
dc.contributor.authorБаулін, Д. С.uk
dc.contributor.authorГармаш, В. П.uk
dc.contributor.authorПобережний, А. А.uk
dc.date.accessioned2023-03-27T11:27:07Z
dc.date.available2023-03-27T11:27:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationПодригало М.А. Поліпшення повертання чотиривісних автомобілів застосуванням двох передніх поворотних мостів [Електронний ресурс] / М.А. Подригало, С.А. Горєлишев, Д.С.Баулін, В.П. Гармаш, А.А. Побережний // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13090uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36551
dc.description.abstractУстановка двох передніх керованих мостів на чотиривісних автомобілях вимагає точного узгодження кутів повороту всіх чотирьох коліс. Відношення зазначених кутів повороту від заданих значень призводить до появи додаткового опору руху, зносу шин, погіршення керованості і маневреності автомобілів. Рішення завдання може бути спрощено за рахунок застосування поворотних мостів. Авторами доведено, що кутові переміщення першого і другого мостів можуть відбуватися з постійним співвідношенням кутів повороту, тобто при постійному передавальному відношенні, величина якого залежить від геометричних параметрів ходової частини автомобіля.uk
dc.description.abstractThe installation of two front steering axles on four-axle vehicles requires precise alignment of the steering angles of all four wheels. The ratio of these angles of rotation from the set values leads to the appearance of additional resistance to movement, tire wear, deterioration of the controllability and maneuverability of vehicles. The solution to the problem can be simplified through the use of swing bridges. The authors have proved that the angular displacements of the first and second bridges can occur with a constant ratio of the angles of rotation, i.e. at a constant gear ratio, the value of which depends on the geometric parameters of the chassis of the vehicle.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13090en
dc.subjectчотиривісні автомобіліuk
dc.subjectповоротuk
dc.subjectкеровані мостиuk
dc.subjectпередавальні відношенняuk
dc.subjectfour-axle vehiclesen
dc.subjectturnen
dc.subjectsteering anglesen
dc.subjectgear ratioen
dc.titleПоліпшення повертання чотиривісних автомобілів застосуванням двох передніх поворотних мостівuk
dc.title.alternativeImproving the turning of four-axle cars by using two front swing axlesen
dc.typeThesisen
dc.identifier.udcУДК 629.017


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию