Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМельник, В. М.uk
dc.contributor.authorВойцехівська, Т. Й.uk
dc.contributor.authorСем’янчук, А. І.uk
dc.date.accessioned2023-03-27T12:34:51Z
dc.date.available2023-03-27T12:34:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМельник В.М. Особливості вибору газових форсунок для альтернативного біогазового палива [Електронний ресурс] / В.М. Мельник, Т.Й. Войцехівська, А.І.Сем'янчук // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13092uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36555
dc.description.abstractДля дослідження лінійність роботи, часу реакції форсунки, опір котушки, час спрацювання, здатність підтримувати заводські характеристики та ресурсу роботи нами вибрані форсунки 4 покоління найпоширеніших виробників, а саме: Matrix; Barracuda; Valtek; Hana; Keihin. За результатами досліджень встановлено, що за лінійністю роботи форсунки Keihin забезпечать максимальну ефективність спалювання біогазу на двигуні. Час реакції – найвищий показник у форсунок Keihin. Форсунки Barracuda, є дуже близькими за роботою до Keihin, а отже їх використання не погіршить роботу двигуна. Заводські характеристики форсунок, а саме опір котушки найоптимальніший у форсунках фірми Keihin, а найнижчий показники у форсунок Valtek, час реакції (спрацювання) форсунок Matrix, Hana та Keihin є досить близьким і становить 2 мс, що забезпечить швидку реакцію та спрацювання, а форсунки Barracuda та Valtek мають погіршені показники за даним параметром, здатність підтримувати заводські характеристики в межах від 2 до 5% забезпечують форсунки Keihin, Matrix та Barracuda, а найгірші показники у Valtek – це до 20%, ресурс роботи форсунок за умови вчасного проведення обслуговування найбільший у форсунок Keihin, Matrix та Hana, що становить від 200 до 250 тис. км, а найнижчий показник у форсунок Valtek та Matrix ресурс від 70 до 100 тис. км.uk
dc.description.abstractTo study the linearity of the work, the reaction time of the nozzle, the resistance of the coil, the operating time, the ability to maintain factory performance and service life, we have selected nozzles of the 4th generation of the most common manufacturers, namely: Matrix; Barracuda; Valtek; Hana; Keihin. According to the results of research, it is established that the linearity of Keihin nozzles will ensure maximum efficiency of biogas combustion on the engine. The reaction time is the highest in Keihin nozzles. Barracuda injectors are very close to Keihin, so their use will not impair engine performance. The factory characteristics of the injectors, namely the coil resistance is optimal in Keihin injectors, and the lowest in Valtek injectors, the reaction time (operation) of Matrix, Hana and Keihin injectors is quite close is 2 ms, which will ensure fast response and operation, and Barracuda injectors Valtek has degraded performance on this parameter, the ability to maintain factory performance in the range of 2 to 5% provide nozzles Keihin, Matrix and Barracuda, and the worst performance in Valtek - up to 20%, the service life of the injectors with timely maintenance is the highest in Keihin nozzles , Matrix and Hana, which is from 200 to 250 thousand km, and the lowest in the Valtek and Matrix injectors resource from 70 to 100 thousand km.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13092en
dc.subjectдвигунuk
dc.subjectальтернативні паливаuk
dc.subjectбіогазuk
dc.subjectекономіяuk
dc.subjectфорсункиuk
dc.subjectрозпиленняuk
dc.subjectвитратаuk
dc.subjectпотужністьuk
dc.subjectнадійністьuk
dc.subjectengineen
dc.subjectalternative fuelsen
dc.subjectbiogasen
dc.subjecteconomyen
dc.subjectinjectorsen
dc.subjectsprayingen
dc.subjectconsumptionen
dc.subjectpoweren
dc.subjectreliabilityen
dc.titleОсобливості вибору газових форсунок для альтернативного біогазового паливаuk
dc.title.alternativePeculiarities of choosing gas nozzles for alternative biogas fuelen
dc.typeThesisen
dc.identifier.udc662.6.9
dc.relation.referencesМатейчик В.П., Яновський В.В., Козачук І.С. Перевірка адекватності математичної моделі розрахунку показників двигуна з іскровим запалюванням при роботі на газовому паливі // Вісник НТУ і ТАУ, Київ –2003. - № 7. – С.55-59.uk
dc.relation.referencesМатейчик В.П., Захарчук В.І., Козачук І.С., Захарчук О.В. Особливості використання природного газу як моторного палива для транспортних засобів // Вісник Національного транспортного університету. – К.: НТУ, 2008. – С. 127-130.uk
dc.relation.referencesДевянин С.Н. Растительные масла и топлива на их основе для дизельных двигателей / С.Н. Девянин, В.А. Марков, В.Г. Семенов. – Х.: Новое слово, 2007. – 452 с.ru
dc.relation.referencesУстименко В. Питання енергозабезпечення автотранспорту України в умовах світової енергетичної кризи / В. Устименко // Перевізник UA. – 2008. – №15. – С. 28–30.uk
dc.relation.referencesДикун Т. В. Біогаз із відходів на сміттєзвалищах як автомобільне паливо / Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Я. М. Дем'янчук, Т. Й. Войцехівська, Я. А. Гуцуляк // Нафтогазова енергетика. - 2018. - №1. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2018_1_8.uk
dc.relation.referencesМельник В.М. Про джерела отримання альтернативного палива для двигунів внутрішнього згоряння / В.М. Мельник // Міжвузівський збірник «Наукові нотатки». Луцьк. – 2014. – № 45. – С. 346-354.uk
dc.relation.referencesШиманський С.І. Використання біогазу як моторного палива / С.І. Шиманський, Р.В. Симоненко, Л.П. Мержиєвська, А.Г Говорун // Автомобільний транспорт: Екологія. – 2013. – №6 (236). – С. 13-15.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію