Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСавицька, Л. А.uk
dc.contributor.authorТарновский, М. Г.uk
dc.contributor.authorГерасик, О. С.uk
dc.contributor.authorSavytska, L. A.en
dc.contributor.authorTarnovskyi, M. H.en
dc.contributor.authorGerasyk, O. S.en
dc.date.accessioned2023-03-27T12:39:57Z
dc.date.available2023-03-27T12:39:57Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСавицька Л. А. Програмний модуль інтерактивного тестування знань [Текст] / Л. А. Савицька, М. Г. Тарновский, О. С. Герасик // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2023. – № 1. – С. 22-29.uk
dc.identifier.issn1999-9941
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36556
dc.description.abstractНа теперишній час в Україні продовжується процес стрімкого наповнення новими засобами інформаційних технологій вищої освіти, що призводять до якісної оцінки знань, використовуючи всі можливі сучасні методи навчального процесу. Стрімкий розвиток інформаційних технологій, наповнює суспільство новітніми можливостями, які, в свою чергу, полегшують діяльність людини в усіх сферах життя. Створення єдиного освітнього інформаційного середовища, при використанні нових інформаційних технологій значно підвищує якість освіти в Україні і є пріоритетним завданням інформатизації системи освіти нашої країни та забезпечить рівні можливості громадянам на отримання освіти різних ступенів і рівнів, а також інтегрується у світовий освітній та інформаційний простір України. Контроль за навчальною діяльністю учнів є найважливішим компонентом педагогічної системи і складовою частиною навчального процесу, який призначено для визначення успішності навчання для кожного учня або студента, аналізу отриманих результатів і, в подальшому, для корекції процесу навчання. Вдосконалення системи оцінювання, модернізація діагностики навчання учнів виступає інструментом підвищення якості освіти разом із реформуванням її змісту. У сучасних умовах розвитку новітніх технологій актуальним є завдання постійного оновлення знань спеціалістів. Комп’ютерні засоби навчання відіг-рають важливу роль у вирішенні цієї проблеми. Використання інформаційних технологій у навчанні дозволяє індивідуалізувати навчальні процеси, забезпечити оперативний самоконтроль та контроль за допомогою діагностики помилок та зворотного зв’язку. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів набуває широкого розповсюдження в навчальному процесі, як і у сфері професійної педагогічної діяльності, оскільки має багато переваг над іншими формами контролю умінь та знань, зокрема можливість охоплення великого обсягу матеріалу. У сучасних умовах професійно-технічної освіти в Україні набуває значущості можливість автоматизованого формування тесту, можливість автоматизованої перевірки результатів тестування, підвищення об’єктивності оцінювання та зменшення упередженості при оцінюванні знань.uk
dc.description.abstractAt the present time, the process of rapid filling with new means of information technologies of higher education, which lead to qualitative assessment of knowledge, using all possible modern methods of the educational process, continues in Ukraine. The rapid development of information technologies fills society with the latest opportunities, which, in turn, facilitate human activity in all spheres of life. The creation of a unified educational information environment, when using new information technologies, significantly increases the quality of education in Ukraine and is a priority task of informatization of the education system of our country and will provide equal opportunities for citizens to receive education of various degrees and levels, as well as integrate into the world educational and information space of Ukraine. Control over the educational activity of students is the most important component of the pedagogical system and an integral part of the educational process, which is intended to determine the success of education for each student or student, to analyze the results obtained, and, subsequently, to correct the educational process. Improvement of the assessment system, modernization of the diagnosis of student learning is a tool for improving the quality of education along with reforming its content. In modern conditions of the development of the latest technologies, the task of constantly updating the knowledge of specialists is urgent. Computer-based learning tools play an important role in solving this problem. The use of information technologies in education allows for the individualization of educational processes, providing operational self-monitoring and control with the help of error diagnosis and feedback.Testing as a form of control and diagnosis of students' knowledge is becoming increasingly widespread in the educational process and in the field of professional pedagogical activity, as it has certain advantages over other forms of control of knowledge and skills, in particular, the possibility of covering a large amount of material. In the modern conditions of professional and technical education in Ukraine, the possibility of automated formation of the test, the possibility of automated verification of test results, increasing the objectivity of evaluation and reducing bias in the evaluation of knowledge is gaining importance.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп'ютерна інженерія. № 1 : 22-29.uk
dc.relation.urihttps://itce.vntu.edu.ua/index.php/itce/article/view/918
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectінтерактивне тестуванняuk
dc.subjectметоди генераціїuk
dc.subjectудосконалений алгоритм генераціїuk
dc.subjecttestingen
dc.subjectinteractive testingen
dc.subjectgeneration methodsen
dc.subjectimproved generation algorithmen
dc.titleПрограмний модуль інтерактивного тестування знаньuk
dc.title.alternativeInteractive knowledge testing software moduleen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004.422
dc.relation.referencesВ. В. Божкова, Л. Ю. Сагер, «Тестування як форма контролю знань: переваги та недоліки», Су-часні проблеми вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітнього про-стору, c. 113-115.uk
dc.relation.referencesС. І. Мединська, «Тестування як засіб організації та реалізації диференціації навчання при ви-кла данні іноземних мов у немовному ВНЗ», Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, № 2 (2), c. 71-82.uk
dc.relation.referencesІнтерактивне тестування, переваги та недоліки інтерактивного тестування. [Елктронний ре-сурс]. Режим доступу: http://www.smartboard.com.ua/articles/130. Дата звернення: 05 груд. 2022.uk
dc.relation.referencesLearningapps. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://learningapps.org. Дата звернення: 05 груд. 2022.en
dc.relation.referencesОnline test pad. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://onlinetestpad.com. Дата звернення: 05 груд. 2022.en
dc.relation.referencesСlassmarker. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.classmarker.com/onlinetesting. Дата звернення: 05 груд. 2022.en
dc.relation.referencesМетоди та засоби автоматичної генерації тестових завдань. [Електронний ресурс]. Режим дос-тупу: https://svitppt.com.ua/rizne/metodi-ta-zasobi-avtomatichnoi-generacii-testovih-zavdan.html. Дата звернення: 05 груд. 2022.uk
dc.relation.referencesМетод параметричних тестів. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream /316497. Дата звернення: 05 груд. 2022.uk
dc.relation.referencesМетод семантичних мереж. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://ki.lutsk-ntu.com.ua/node/118. Дата звернення: 05 груд. 2022.uk
dc.relation.referencesМетод генерації тестових завдань на основі понятійно-тезисної моделі. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.researchgate.net/ publication/332470453. Дата звернення: 05 груд. 2022.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/1999-9941-2023-56-1-22-29


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію