Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧерненко, С. М.uk
dc.contributor.authorКлімов, Е. С.uk
dc.contributor.authorПузир, Р. Г.uk
dc.contributor.authorЗайцев, В. І.uk
dc.date.accessioned2023-03-29T10:58:10Z
dc.date.available2023-03-29T10:58:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЧерненко С.М. Дослідження стабілізації керованих коліс автомобіля засобами тривимірного моделювання [Електронний ресурс] / С. М. Черненко, Е. С.Клімов, Р. Г. Пузир, В. І. Зайцев // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13137uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36581
dc.description.abstractЗапропоновані аналітичні залежності для визначення вагового стабілізуючого моменту та поточного кута розвалу керованого колеса. Розроблено алгоритм та проведено дослідження стабілізації керованих коліс засобами PTC Creo Parametric. Результати розрахунків у повній мірі підтверджуються даними комп’ютерного моделювання.uk
dc.description.abstractThe analytical dependencies are proposed to determine the weight stabilizing moment and the current arrangement of a controlled wheel. The algorithm has been developed and researched stabilization of controlled wheels by means of PTC Creo Parametric.. The results of calculations to fully confirm the data of computer simulation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13137en
dc.subjectваговий стабілізуючий моментuk
dc.subjectпоточний кут розвалуuk
dc.subjectшвореньuk
dc.subjectповоротний механізмuk
dc.subjectPTC Creo Parametricen
dc.subjectweight stabilizing momenten
dc.subjectcurrent entrance angleen
dc.subjecthubsen
dc.subjectswivel mechanismen
dc.titleДослідження стабілізації керованих коліс автомобіля засобами тривимірного моделюванняuk
dc.title.alternativeStudy of the stabilization of steered car wheels by means of three-dimensional modelingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc629.373.3: 629.3.017.3
dc.identifier.udc629.373.3: 629.3.017.3
dc.relation.referencesА. П. Солтус, С. М. Черненко. Определение весового стабилизирующего момента от комбинированного наклона шкворня. Автомобильный транспорт: Сб. науч.трудов ХНАДУ. - Харьков: ХНАДУ, 2003.- Вып.12. - С.23-26.ru
dc.relation.referencesА. П. Солтус , С. М. Черненко «О функциональной взаимосвязи углов поворота цапфы и управляемого колеса автомобиля», Вісник Кременчуцького державного політ. у–ту: Наукові праці КДПУ, Вип. 6/2002 (17), с. 63-65. 2002.uk
dc.relation.referencesА. П. Солтус, С. М. Черненко. Визначення впливу поздовжнього нахилу шворня на ваговий стабілізуючий момент. Наук. техн. журнал «Машинознавство». - Львів, 2003. - №6(72).- С. 47-50.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію