Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКристопчук, М. Є.uk
dc.date.accessioned2023-03-30T08:16:04Z
dc.date.available2023-03-30T08:16:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКристопчук М.Є. Дослідження координованого управління транспортними потоками [Електронний ресурс] / М.Є. Кристопчук // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13159uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36590
dc.description.abstractУ роботі розглянуто результати дослідження впливу координованого управління транспортними потоками в центральній частині міста Рівне на зниження транспортних затримок при проїзді перех-ресть транспортними засобами та запропоновано технічні рішення щодо підвищення безпеки дорож-нього руху шляхом обладнання перехресть додатковими технічними засобами регулювання дорожнього руху.uk
dc.description.abstractThe paper considers the results of the study of the impact of coordinated traffic management in the central part of the city of Rivne on the reduction of traffic delays when passing intersections by vehicles and offers technical solutions to improve road safety by equipping intersections with additional technical means of traffic control.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13159en
dc.subjectінтенсивність транспортних потоківuk
dc.subjectсклад транспортного потокуuk
dc.subjectкоординоване управлінняuk
dc.subjectпотік насиченняuk
dc.subjectрегульоване перехрестяuk
dc.subjectцикл світлофорного регулюванняuk
dc.subjecttraffic intensityen
dc.subjecttraffic flow compositionen
dc.subjectcoordinated controlen
dc.subjectsaturation flowen
dc.subjectadjustable intersectionen
dc.subjecttraffic light control cycleen
dc.titleДослідження координованого управління транспортними потокамиuk
dc.title.alternativeStudy of the coordinated management of traffic flowsen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc656.025.2
dc.relation.referencesГрицунь О. М. Обґрунтування раціональних режимів світлофорного регулювання з урахуванням характерис- тик транспортних потоків і поведінки пішоходів : дис. … канд. тех. наук : 05.22.01 / Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2019. 167 с.uk
dc.relation.referencesГрицунь О. М. Аналіз поведінки пішоходів на регульованих перехрестях. Міжвузівський збірник «Наукові но- татки». 2016. Вип. 55. С. 90–95.uk
dc.relation.referencesKrystopchuk M. Change of drivers functional condition while moving along highways of different technical categories. Transport technologies. 2020. Vol. 1. № 1. рр. 22-32.en
dc.relation.referencesГілевич В. В. Підвищення ефективності роботи регульованих перехресть з жорсткими світлофорними циклами : дис. … канд. тех. наук : 05.22.01 / Національний Університет «Львівська Політехніка». Львів, 2016. 169 с.uk
dc.relation.referencesТрушевський В. Е. Удосконалення світлофорного регулювання при організації руху за окремими напрямками : дис. … канд. тех. наук: 05.22.01 / Національний транспортний університет. Київ. 2016. 150 с.uk
dc.relation.referencesGuo H. Reliability analysis of pedestrian safety crossing in urban traffic environment. Safety Science. 2012. Vol. 50, Issue 4. P. 968–973. http://dx.doi.org/10.1016/j.ssci.2011.12.027en
dc.relation.referencesNoland R. Pedestrian travel times and motor vehicle traffic signals. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 1996. Т. 1553. №. 1. С. 28–33. http://dx.doi.org/10.3141/1553–04.en
dc.relation.referencesПоліщук В. П., Дзюба О. П. Теорія транспортного потоку : методи та моделі організації дорожнього руху. Київ : Знання України, 2008. 175 с.uk
dc.relation.referencesПашкевич С. М., Кристопчук М. Є. Аналіз параметрів функціонування об’єктів транспортної інфраструктури на формування транспортних та пасажирських потоків у містах. Сучасні технології в машинобудуванні та транспо- рті. 2018. № 1. С. 66–72.uk
dc.relation.referencesЄресов В. І., Христенко О. В. Комплексна оцінка ефективності світлофорного регулювання на перехрестях. Вісник Національного транспортного університету. 2009. № 19, Ч. 2. С. 72–77.uk
dc.relation.referencesКапский Д. В. Навой Д. В. Методика определения экономических потерь при координированном регулирова- нии движения транспортных и пешеходных потоков. Вестник БНТУ. – 2010. № 4. С. 60–70.ru
dc.relation.referencesCheng D. X. Zong T. Z., Messer C. J. Development of an Improved Cycle Length Model over the Highway Capacity Manual 2000 Quick Estimation Method. Journal of Transportation Engineering. 2005. № 12. P. 890–897.en
dc.relation.referencesFormation and Distribution Flows of External Transport in the City / Krystopchuk, M., Pashkevych, S., Khitrov, I., Tkhoruk, Y. International Conference on Reliability and Statistics in Transportation and Communication. 2019. Springer, Cham. pp. 141-150.en
dc.relation.referencesОрганізація та регулювання дорожнього руху : підручник / О. О. Бакуліч та ін. ; за заг. ред. В. П. Поліщука. Київ : Знання України, 2012. 467 с.uk
dc.relation.referencesСистемологія на транспорті. Організація дорожнього руху: кн. 4 / Гаврилов Е. В. та ін.; за заг. ред. М. Ф. Дми- триченка. Київ : Знання України, 2005. 452 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію