Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТарандушка, Л. А.uk
dc.contributor.authorКостьян, Н. Л.uk
dc.contributor.authorРудь, М. П.uk
dc.date.accessioned2023-03-31T12:41:45Z
dc.date.available2023-03-31T12:41:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationТарандушка Л.А. Оптимізація руху пасажирського транспорту на прикладі м. Черкаси [Електронний ресурс] / Л. А. Тарандушка, Н. Л. Костьян, М. П. Рудь // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13191uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36615
dc.description.abstractДосліджено задачу оптимізації міської транспортної мережі за рахунок зниження рівня дублювання маршрутів альтернативними видами транспорту. Побудовано математичну модель дослідженої задачі з врахуванням ступеню дублювання тролейбусних маршрутів автобусними. Проведено аналіз існуючої мережі м. Черкаси. Виконано відповідні розрахунки та надано пропозиції щодо зменшення транспортних потоків в м. Черкаси на маршрутах з повним збігом трас.uk
dc.description.abstractThe problem of optimization of the urban transport network by reducing the level of duplication of routes by alternative modes of transport has been investigated. A mathematical model of the investigated problem is built taking into account the degree of duplication of trolleybus routes by bus routes. The analysis of the existing network in the city of Cherkasy is carried out. The corresponding calculations have been made and proposals have been made to reduce traffic flows in the city of Cherkasy on routes with complete coincidence of the route tracks.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13191en
dc.subjectінтенсивність транспортного потокуuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectміська транспортна мережаuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectступінь дублювання маршрутівuk
dc.subjecttraffic flow intensityen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectmunicipal transport networken
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectthe degree of duplication of routesen
dc.titleОптимізація руху пасажирського транспорту на прикладі м. Черкасиuk
dc.title.alternativeOptimization of passenger transport on the example of Cherkasyen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc656.1
dc.relation.referencesКорягин М. Е. Равновесные модели системы городского пассажирского транспорта в условиях конфликта интересов / М. Е. Корягин. ‒ Новосибирск : Наука, 2011. — 140 с.ru
dc.relation.referencesТаха Хемди А. Введение в исследование операций, 7-е издание / Хэмди А. Таха. – М.: Вильямс, 2005. – 912 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію