dc.contributor.author | Тарандушка, Л. А. | uk |
dc.contributor.author | Костьян, Н. Л. | uk |
dc.contributor.author | Рудь, М. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T12:41:45Z | |
dc.date.available | 2023-03-31T12:41:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Тарандушка Л.А. Оптимізація руху пасажирського транспорту на прикладі м. Черкаси [Електронний ресурс] / Л. А. Тарандушка, Н. Л. Костьян, М. П. Рудь // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13191 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36615 | |
dc.description.abstract | Досліджено задачу оптимізації міської транспортної мережі за рахунок зниження рівня дублювання маршрутів альтернативними видами транспорту. Побудовано математичну модель дослідженої задачі з врахуванням ступеню дублювання тролейбусних маршрутів автобусними. Проведено аналіз існуючої мережі м. Черкаси. Виконано відповідні розрахунки та надано пропозиції щодо зменшення транспортних потоків в м. Черкаси на маршрутах з повним збігом трас. | uk |
dc.description.abstract | The problem of optimization of the urban transport network by reducing the level of duplication of routes by
alternative modes of transport has been investigated. A mathematical model of the investigated problem is built
taking into account the degree of duplication of trolleybus routes by bus routes. The analysis of the existing
network in the city of Cherkasy is carried out. The corresponding calculations have been made and proposals
have been made to reduce traffic flows in the city of Cherkasy on routes with complete coincidence of the route
tracks. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13191 | en |
dc.subject | інтенсивність транспортного потоку | uk |
dc.subject | математична модель | uk |
dc.subject | міська транспортна мережа | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | ступінь дублювання маршрутів | uk |
dc.subject | traffic flow intensity | en |
dc.subject | mathematical model | en |
dc.subject | municipal transport network | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | the degree of duplication of routes | en |
dc.title | Оптимізація руху пасажирського транспорту на прикладі м. Черкаси | uk |
dc.title.alternative | Optimization of passenger transport on the example of Cherkasy | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 656.1 | |
dc.relation.references | Корягин М. Е. Равновесные модели системы городского пассажирского транспорта в условиях конфликта
интересов / М. Е. Корягин. ‒ Новосибирск : Наука, 2011. — 140 с. | ru |
dc.relation.references | Таха Хемди А. Введение в исследование операций, 7-е издание / Хэмди А. Таха. – М.: Вильямс, 2005. – 912 с. | ru |