dc.contributor.author | Войцехівська, Т. Й. | uk |
dc.contributor.author | Мельник, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Семенів, А. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T13:16:23Z | |
dc.date.available | 2023-03-31T13:16:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Войцехівська Т.Й. Дослідження токсичності двигуна фольксваген гольф 1,4 у процесі його експлуатації та біогазі [Електронний ресурс] / Т. Й. Войцехівська, В.М. Мельник, А.О. Семенів // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13220 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36617 | |
dc.description.abstract | Для дослідження впливу біогазу на екологічні показники бензинового двигуна в режимі холостого ходу та різних режимах навантаження проведено випробування двигуна Фольксваген Гольф 1,4. Для забезпечення порівняльної оцінки крім біогазу проводили окремі дослідження на бензині А-95 та стисненому природному газі (СПГ).
В даній роботі був використаний програмний комплекс Дизель-РК [1], що дозволяє на основі вихідних даних за допомогою напівемпіричних залежностей розрахувати показники робочого процесу.
Для розрахунку емісії оксидів азоту в програмі використовується 18-компоннентна модель проф. В.А. Звонова [2]. В основі методики розрахунку лежить наступне:
- утворення оксидів азоту в зоні продуктів спалювання відбувається по ланцюговому принципу, основні реакції якого описуються схемою Зелдовича [3];
- для визначення температур заряду використовується зонна модель;
- на кожному кроці здійснюється розрахунок рівноважного складу в зоні продуктів згорання для 18 компонентів;
- розрахунок утворення оксидів азоту проводиться за кінетичним рівнянням. | uk |
dc.description.abstract | To study the impact of biogas on the environmental performance of the gasoline engine at idle and different load modes, a test of the Volkswagen Golf 1.4 engine.
In order to ensure a comparative assessment, in addition to biogas, separate studies were conducted on A-95 gasoline and compressed natural gas LNG.
In this work, the software package Diesel-RK was used [1], which allows to calculate the indicators of the work process on the basis of initial data with the help of semi-empirical dependences.
To calculate the emission of nitrogen oxides in the program uses an 18-component model of prof. V.A. Zvonova [2]. The calculation method is based on the following:
- the formation of nitrogen oxides in the area of combustion products occurs by the chain principle, the main reactions of which are described by Zeldovich's scheme [3];
- the zone model is used to determine the charge temperatures;
- at each step, the calculation of the equilibrium composition in the area of combustion products for 18 components;
- the calculation of the formation of nitrogen oxides is carried out according to the kinetic equation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13220 | en |
dc.subject | двигун | uk |
dc.subject | альтернативні палива | uk |
dc.subject | біогаз | uk |
dc.subject | токсичність | uk |
dc.subject | концентрація | uk |
dc.subject | екологія | uk |
dc.subject | економія | uk |
dc.subject | надійність | uk |
dc.subject | engine | en |
dc.subject | alternative fuels | en |
dc.subject | biogas | en |
dc.subject | toxicity | en |
dc.subject | concentration | en |
dc.subject | ecology | en |
dc.subject | economy | en |
dc.subject | reliability | en |
dc.title | Дослідження токсичності двигуна фольксваген гольф 1,4 у процесі його експлуатації та біогазі | uk |
dc.title.alternative | Study of the toxicity of the Volkswagen Golf 1.4 engine during its operation and biogas | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 662.6.9 | |
dc.relation.references | Кулешов А.С. Программа расчета и оптимизации двигателей внутреннего сгорания ДИЗЕЛЬ-РК. Описание математических моделей, решение оптимизационных задач / А.С. Кулешов. – М.: МГТУ им. Баумана, 2004. – 123 с. | ru |
dc.relation.references | Звонов В.А. Токсичность двигателей внутреннего сгорания. - М.: Машиностроение, 1973. – 200 с. | ru |
dc.relation.references | Егоренков Б.А. Газодизель работает мягче / Б.А. Егоренков // Автомобильная промышленность. – 1992. – № 4. – С. 17 - 18. | ru |
dc.relation.references | Зельдович Я.Б., Райзер Ю.П. Физика ударных волн и высокотемпературных гидродинамических явлений. М.: Наука, 1966. – 686 с. | ru |
dc.relation.references | Редзюк А. М. Європейські норми екологічних показників ДТЗ введені в Україні / А.М. Редзюк, Ю.Ф. Гутаревич // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2002. – №1(16). – С. 16-23. | uk |
dc.relation.references | Редзюк А.М. Комплексний аналіз ефективності використання природного газу на автомобільному транспорті / А.М. Редзюк, В.М. Поліщук, Ю.Ф. Гутаревич та інші //Автошляховик України. – 2000. – №2. – С. 5-8. | uk |
dc.relation.references | Редзюк А.М. Комплексний аналіз ефективності використання природного газу на автомобільному транспорті / А.М. Редзюк, В.М. Поліщук, Ю.Ф. Гутаревич та інші //Автошляховик України. – 2000. – №3. – С. 4-7. | uk |
dc.relation.references | Гутаревич Ю.Ф. Оцінка показників паливної економічності і продуктивності вантажного автомобіля при роботі на бензині і природному газі / Ю.Ф. Гутаревич, В.І. Задорожний, В.П. Матейчик та інші. //Автошляховик України. – 1997. – №2. – С. 12-15. | uk |
dc.relation.references | Гусаров А.П. Газ как перспективное автомобильное топливо / А.П. Гусаров, М.Е. Войсблюм, М.Г. Соколов // Екология двигателей и автомобиля: Сборник научных трудов. – М.: Изд. НАМИ. – 1998. – 172 с. | ru |