Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВойцехівська, Т. Й.uk
dc.contributor.authorМельник, В. М.uk
dc.contributor.authorСеменів, А. О.uk
dc.date.accessioned2023-03-31T13:16:23Z
dc.date.available2023-03-31T13:16:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationВойцехівська Т.Й. Дослідження токсичності двигуна фольксваген гольф 1,4 у процесі його експлуатації та біогазі [Електронний ресурс] / Т. Й. Войцехівська, В.М. Мельник, А.О. Семенів // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13220uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36617
dc.description.abstractДля дослідження впливу біогазу на екологічні показники бензинового двигуна в режимі холостого ходу та різних режимах навантаження проведено випробування двигуна Фольксваген Гольф 1,4. Для забезпечення порівняльної оцінки крім біогазу проводили окремі дослідження на бензині А-95 та стисненому природному газі (СПГ). В даній роботі був використаний програмний комплекс Дизель-РК [1], що дозволяє на основі вихідних даних за допомогою напівемпіричних залежностей розрахувати показники робочого процесу. Для розрахунку емісії оксидів азоту в програмі використовується 18-компоннентна модель проф. В.А. Звонова [2]. В основі методики розрахунку лежить наступне: - утворення оксидів азоту в зоні продуктів спалювання відбувається по ланцюговому принципу, основні реакції якого описуються схемою Зелдовича [3]; - для визначення температур заряду використовується зонна модель; - на кожному кроці здійснюється розрахунок рівноважного складу в зоні продуктів згорання для 18 компонентів; - розрахунок утворення оксидів азоту проводиться за кінетичним рівнянням.uk
dc.description.abstractTo study the impact of biogas on the environmental performance of the gasoline engine at idle and different load modes, a test of the Volkswagen Golf 1.4 engine. In order to ensure a comparative assessment, in addition to biogas, separate studies were conducted on A-95 gasoline and compressed natural gas LNG. In this work, the software package Diesel-RK was used [1], which allows to calculate the indicators of the work process on the basis of initial data with the help of semi-empirical dependences. To calculate the emission of nitrogen oxides in the program uses an 18-component model of prof. V.A. Zvonova [2]. The calculation method is based on the following: - the formation of nitrogen oxides in the area of combustion products occurs by the chain principle, the main reactions of which are described by Zeldovich's scheme [3]; - the zone model is used to determine the charge temperatures; - at each step, the calculation of the equilibrium composition in the area of combustion products for 18 components; - the calculation of the formation of nitrogen oxides is carried out according to the kinetic equation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13220en
dc.subjectдвигунuk
dc.subjectальтернативні паливаuk
dc.subjectбіогазuk
dc.subjectтоксичністьuk
dc.subjectконцентраціяuk
dc.subjectекологіяuk
dc.subjectекономіяuk
dc.subjectнадійністьuk
dc.subjectengineen
dc.subjectalternative fuelsen
dc.subjectbiogasen
dc.subjecttoxicityen
dc.subjectconcentrationen
dc.subjectecologyen
dc.subjecteconomyen
dc.subjectreliabilityen
dc.titleДослідження токсичності двигуна фольксваген гольф 1,4 у процесі його експлуатації та біогазіuk
dc.title.alternativeStudy of the toxicity of the Volkswagen Golf 1.4 engine during its operation and biogasen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc662.6.9
dc.relation.referencesКулешов А.С. Программа расчета и оптимизации двигателей внутреннего сгорания ДИЗЕЛЬ-РК. Описание математических моделей, решение оптимизационных задач / А.С. Кулешов. – М.: МГТУ им. Баумана, 2004. – 123 с.ru
dc.relation.referencesЗвонов В.А. Токсичность двигателей внутреннего сгорания. - М.: Машиностроение, 1973. – 200 с.ru
dc.relation.referencesЕгоренков Б.А. Газодизель работает мягче / Б.А. Егоренков // Автомобильная промышленность. – 1992. – № 4. – С. 17 - 18.ru
dc.relation.referencesЗельдович Я.Б., Райзер Ю.П. Физика ударных волн и высокотемпературных гидродинамических явлений. М.: Наука, 1966. – 686 с.ru
dc.relation.referencesРедзюк А. М. Європейські норми екологічних показників ДТЗ введені в Україні / А.М. Редзюк, Ю.Ф. Гутаревич // Стандартизація, сертифікація, якість. – 2002. – №1(16). – С. 16-23.uk
dc.relation.referencesРедзюк А.М. Комплексний аналіз ефективності використання природного газу на автомобільному транспорті / А.М. Редзюк, В.М. Поліщук, Ю.Ф. Гутаревич та інші //Автошляховик України. – 2000. – №2. – С. 5-8.uk
dc.relation.referencesРедзюк А.М. Комплексний аналіз ефективності використання природного газу на автомобільному транспорті / А.М. Редзюк, В.М. Поліщук, Ю.Ф. Гутаревич та інші //Автошляховик України. – 2000. – №3. – С. 4-7.uk
dc.relation.referencesГутаревич Ю.Ф. Оцінка показників паливної економічності і продуктивності вантажного автомобіля при роботі на бензині і природному газі / Ю.Ф. Гутаревич, В.І. Задорожний, В.П. Матейчик та інші. //Автошляховик України. – 1997. – №2. – С. 12-15.uk
dc.relation.referencesГусаров А.П. Газ как перспективное автомобильное топливо / А.П. Гусаров, М.Е. Войсблюм, М.Г. Соколов // Екология двигателей и автомобиля: Сборник научных трудов. – М.: Изд. НАМИ. – 1998. – 172 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію