Метод об’єднання оцінок для рекомендаційних систем на основі колаборативної фільтрації
Abstract
Забезпечення точних рекомендацій має важливе значення для систем електронної комерції, щоб допомогти користувачам у прийнятті ефективних рішень вибору з множини варіантів. Колаборативна фільтрація є широко вживаним методом для генерації рекомендацій, основаних на оцінках користувачів, що мають спільні вподобання. Тим не менш, вона страждає від декількох притаманних їй проблем, як розрідженість даних і холодний старт. Для вирішення цих проблем був запропонований новий метод об’єднання оцінок, що включає інформацію соціальної довіри (тобто, довірених сусідів явно чи неявно зазначеної користувачами) у наданні рекомендації. Providing high quality recommendations is important for e-commerce systems to assist users in making effective selection decisions from a plethora of choices. Collaborative filtering is a widely accepted technique to generate recommendations based on the ratings of like-minded users. However, it suffers from several inherent issues such as data sparsity and cold start. To address these problems, a novel method called “Merge ratings” was proposed to incorporate social trust information (i.e., trusted neighbors explicitly or implicitly specified by users) in providing recommendations.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3664