Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСлинько, Г. І.uk
dc.contributor.authorБокарьов, В. І.uk
dc.date.accessioned2023-04-24T09:36:45Z
dc.date.available2023-04-24T09:36:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationCлинько Г.І. Моделювання робочих процесів ДВЗ для дослідження ефективності гібридних силових транспортних засобів [Електронний ресурс] / Г. І. Слинько, В.І. Бокарьов // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13408uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36807
dc.description.abstractРозглянуто перспективи використання двигунів внутрішнього згорання в умовах декарбонізації транспортної галузі. Наведено типи гібридних силових установок, та запропоновано застосування двох підходів до реалізації гібридного приводу. Проведено теоретичне дослідження робочих процесів двигунів внутрішнього згорання (ДВЗ) гібридних транспортних засобів (ТЗ) за допомогою фізико-математичної моделі. Обрано режими використання ДВЗ та електроприводу. Досліджено паливну економічність ТЗ з гібридною силовою установкою (ГСУ) в різних умовах руху.uk
dc.description.abstractProspects for the use of internal combustion engines in the conditions of decarbonization of the transport industry are considered. The types of hybrid power plants of vehicles are given, and the application of two approaches to the implementation of a hybrid drive is proposed. A theoretical study of the working processes of the internal combustion engine of a hybrid electric vehicle (HEV) using a physical and mathematical model was held. The modes of use of internal combustion engine and electric drive are selected. The fuel efficiency of vehicles with hybrid power plants in different traffic conditions has been studied.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13408
dc.subjectДВЗuk
dc.subjectгібридuk
dc.subjectробочий процесuk
dc.subjectККДuk
dc.subjectвитрата паливаuk
dc.subjectзапас ходуuk
dc.subjectinternal combustion engineen
dc.subjectHEVen
dc.subjectworking processen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectconsumptionen
dc.subjectrange reserveen
dc.titleМоделювання робочих процесів ДВЗ для дослідження ефективності гібридних силових транспортних засобівuk
dc.title.alternativeSimulation of internal combustion engine working processes for efficiency researchof of hybrid power plants of vehiclesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.4
dc.relation.referencesСлинько, Г.І. Особливості моделювання повного робочого циклу ДВЗ з урахуванням механічних втрат [Текст] / Г.І. Слинько, В.І. Бокарьов // Сучасні тенденції розвитку автомобільного транспорту та галузевого машинобудування : Міжнарод. наук.-практ. конф., 16-18 вересня 2020 р. : Наук. праці. – Харків: ХНАДУ. – 2020. – С. 261-263.uk
dc.relation.referencesСлинько, Г.І. Моделювання робочого циклу ДВЗ в області режимів навантаження сертифікаційного їздового циклу NEDC [Електронний ресурс] / Г.І. Слинько, В.І. Бокарьов // Тиждень науки-2019. Транспортний факультет : щоріч. наук.-практ. конф., 15-19 квітня 2019 р. : тези доп. / Редкол.: В.В. Наумик (відпов. ред.) Електрон. дані. – Запоріжжя : ЗНТУ, 2019. – С.79–80.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію