Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНестеров, О. А.uk
dc.contributor.authorГреділь, М. І.uk
dc.contributor.authorВолошин, В. А.uk
dc.date.accessioned2023-05-01T12:50:47Z
dc.date.available2023-05-01T12:50:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationНестеров О. А. Методика досліджень росту втомних тріщин з гладкої поверхні в сталях портових кранів [Електронний ресурс] / О. А. Нестеров, М. І. Греділь, В. А. Волошин // Матеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця, 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13461uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36971
dc.description.abstractСуть методики досліджень росту втомних тріщин полягає у навантаженні консольним симетричним згином балкових зразків з одностороннім круговим вирізом. Особливістю методики є навантаження розтягом гладкої поверхні, а поверхні з вирізом – стиском. За такої схеми циклічного навантаження роль вирізу полягає тільки у локалізації зародження втомної тріщини на гладкій поверхні з протилежного до вершини вирізу боку. Його значний радіус не впливає на напружений стан на гладкій поверхні, який можна обчислити звичайним методом. Візуальне спостереження за гладкою розтягнутою поверхнею дає можливість слідкувати за стадією зародження тріщини, а за боковими – за стадією її росту.uk
dc.description.abstractThe essence of the method of fatigue crack growth research consists in loading beam samples with a one-sided circular cutout by cantilever symmetric bending. The peculiarity of the technique is the tension loading of a smooth surface and the compression of a surface with a cutout. Under such a scheme of cyclic loading, the role of the cutout consists only in the localization of fatigue crack initiation on a smooth surface from the opposite side to the top of the cutout. Its significant radius does not affect the stress state on a smooth surface, which can be calculated by the usual method. Visual observation of a smooth stretched surface makes it possible to follow the stage of crack initiation, and the stage of its growth on the side ones.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали ІІ Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку машинобудування та транспорту», Вінниця, 13-15 травня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/prmt/pmrt2021/paper/viewFile/13461
dc.subjectпортові краниuk
dc.subjectстальuk
dc.subjectмеханіка втомного руйнуванняuk
dc.subjectзародження втомної тріщиниuk
dc.subjectportal cranesen
dc.subjectsteelen
dc.subjectfatigue fracture mechanicsen
dc.subjectfatigue crack initiationen
dc.titleМетодика досліджень росту втомних тріщин з гладкої поверхні в сталях портових кранівuk
dc.title.alternativeThe vethod of investigation of fatigue cracks growth from a smooth surface in steels of portal cranesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.875
dc.relation.referencesNemchuk O. Specific features of the diagnostics of technical state of steels of the port reloading equipment. Materials Science. 2018, 53(6). P. 875–878.en
dc.relation.referencesNemchuk O., Hredil M., Pustovoy V., Nesterov O. Role of in-service conditions in operational degradation of mechanical properties of portal cranes steel. Procedia Structural Integrity. 2019, 16. P. 245–251.en
dc.relation.referencesNemchuk O. O., Krechkovska H. V. Fractographic substantiation of the loss of resistance to brittle fracture of steel after operation in the marine gantry crane elements. Metallofizika i Noveishie Tekhnologii. 2019, 41(6). P. 825–836.en
dc.relation.referencesNemchuk O. O., Nesterov O .A. In-service brittle fracture resistance degradation of steel in a ship-to-shore portal crane. Strength of Materials. 2020, 52(2). P. 275–280.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію