Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorСкорюкова, Я. Г.uk
dc.contributor.advisorSkoryukova, Y. G.en
dc.contributor.authorГрищук, О. В.uk
dc.contributor.authorHryshchuk, O. V.en
dc.date.accessioned2023-05-31T09:56:11Z
dc.date.available2023-05-31T09:56:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГрищук О. В. Особливості створення 3D-моделей стилізованих персонажів та підготовка їх до анімації [Електронний ресурс] / О. В. Грищук; наук. кер Я. Г. Скорюкова // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2021/paper/view/12177.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37255
dc.descriptionНауковий керівник: Скорюкова Яніна Германівна—канд. техн. наук, доцент.uk
dc.description.abstractВ роботі показано основні етапи та особливості розробки тривимірної моделі персонажа для комп’ютерної гри та підготовки даної моделі до анімації. В роботі використано програми ZBrush, Adobe Photoshop, 3D-Coat, UV layout, Maya nf Marmoset Toolbag 3 .uk
dc.description.abstractThe paper shows the main stages and features of developing a three-dimensional model of a character for a computer game and preparing this model for animation. The work uses programs ZBrush, Adobe Photoshop, 3D-Coat, UV layout, Maya nf Marmoset Toolbag 3 .en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.subject3D-моделюванняuk
dc.subject3D-модельuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.subjectZbrushuk
dc.subjectAdobe Photoshopuk
dc.subject3DCoatuk
dc.subjectUV layoutuk
dc.subjectMayauk
dc.subjectMarmoset Toolbag 3uk
dc.subject3D modelingen
dc.subject3D modelen
dc.subjectanimationen
dc.subjectZbrushen
dc.subjectAdobe Photoshopen
dc.subject3DCoaten
dc.subjectUV layouten
dc.subjectMayaen
dc.subjectMarmoset Toolbag 3en
dc.titleОсобливості створення 3D-моделей стилізованих персонажів та підготовка їх до анімаціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004 .94
dc.relation.referencesUvLayou[Електронний ресурс] – Режим доступу: https://render.ru/ru/vgvladimir/post/12030uk
dc.relation.referencesВикористання 3D-графіки в різних галузях людської діяльності [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://shaiu21.blogspot.com/uk
dc.relation.referencesZbrush [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://3ddevice.com.ua/blog/3d-printerobzor/obzor-programmy-zbrush/uk
dc.relation.referencesMaya [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.autodesk.ru/products/maya/overview?plc=MAYA&term=1- YEAR&support=ADVANCED&quantity=1uk
dc.relation.referencesMarmoset Toolbag [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://3dpapa.ru/render-in-marmosettoolbag-3/uk
dc.relation.referencesAdobe Photoshop [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshopuk
dc.relation.references3Dcoad [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/3D-Coatuk
dc.relation.referencesСкорюкова Я. Г. Комп’ютерна графіка: лабораторний практикум / Я. Г. Скорюкова, О. В. Слободянюк, М. С. Гречанюк. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 96 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію