Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorБлагодир, Л. М.uk
dc.contributor.authorFilatova, L. S.en
dc.contributor.authorBlagodyr, L. M.en
dc.date.accessioned2023-06-27T15:09:35Z
dc.date.available2023-06-27T15:09:35Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Тренди у дослідженні поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищі [Електронний ресурс] / Л. С. Філатова, Л. М. Благодир // Матеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р. – Електрон. текст. дані. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2021/paper/view/11823.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37551
dc.description.abstractУ статті визначено основні передумови побудови сучасної моделі поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищі.uk
dc.description.abstractThere had been researched the main preconditions for consumer behavior simulation in the digital marketing surrounding.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали L науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 10-12 березня 2021 р.uk
dc.subjectмоделі споживчої поведінкиuk
dc.subjectінтернет маркетингuk
dc.subjectdigital маркетингuk
dc.subjectцифрові компаніїuk
dc.subjectсучасні методи маркетингових досліджень вивчення поведінки споживачаuk
dc.subjectmodels of consumer behavioren
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectdigital companiesen
dc.subjectmodern methods of marketing research studying consumer behavioren
dc.titleТренди у дослідженні поведінки споживача в цифровому маркетинговому середовищіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc316.4
dc.relation.referencesОбозний М. В. Сутність та зміст мультиатрибутивної моделі товару. 2015. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstreamdownload/123456789/43799/5/Oboznuy_Sytnist2.pdfuk
dc.relation.referencesInternational Chamber of Commerce. URL: https://iccwbo.org/global-issues-trends/responsible-business/marketing-advertising/ (дата звернення: 12.01.2021)uk
dc.relation.referencesМеркулова Д.Д. Новітні методи дослідження поведінки споживачів. URL: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/8120/1/NRMSE2017_V3_P341-342.pdfuk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію