dc.contributor.author | Гулько, О. С. | uk |
dc.contributor.author | Городецька, О. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-09-26T12:36:27Z | |
dc.date.available | 2023-09-26T12:36:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гулько О. С. Вибір середовища розробки комп`ютерної 3D гри [Електронний ресурс] / О. С. Гулько, О. С. Городецька // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2022/paper/view/15123. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37884 | |
dc.description.abstract | The peculiarities of the process of creating computer 3D games are analyzed. The criteria for choosing the
development environment (game engine) depending on the characteristics of the game are considered. | en |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості процесу створення комп`ютерних 3D ігор. Розглянуто критерії вибору
середовища розробки (ігрового рушія) в залежності від особливостей гри. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 30-31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2022/paper/view/15123 | |
dc.subject | комп`ютерна 3D гра | uk |
dc.subject | середовище розробки | uk |
dc.subject | ігровий рушій | uk |
dc.subject | архітектура | uk |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | Computer 3D game | en |
dc.subject | development environment | en |
dc.subject | game engine | en |
dc.subject | architecture | en |
dc.title | Вибір середовища розробки комп`ютерної 3D гри | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.056.5 | |
dc.relation.references | Огляд популярних ігрових рушіїв [Електронний ресурс]: – Режим доступу:
https://habr.com/ru/company/pixonic/blog/577250/ – (10.01. 2022) | uk |
dc.relation.references | Unity в дії. Мультиплатформна розробка на C#. Джозеф Хокінг – Київ, 2017. – 67 с | |
dc.relation.references | Unity – особливості, переваги та недоліки [Електронний ресурс]: - Режим доступу:
https://cubiq.ru/dvizhok-unity/ – (04.02.2022) | uk |
dc.relation.references | Вивчаємо C#. Враховуючи C#.NET 4.0 і Visual Studio 2019. Ендрю Стилмен Колорадо – ,
2019. - 685 с. | uk |