dc.contributor.author | Кривенька, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Городецька, О. С. | uk |
dc.contributor.author | Савицька, Л. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-09-26T12:48:43Z | |
dc.date.available | 2023-09-26T12:48:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кривенька В. О. Використання технології віртуальних інтерфейсів для підтримки онлайн гри [Електронний ресурс] / В. О. Кривенька, О. С. Городецька, Л. А. Савицька // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12678. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37885 | |
dc.description.abstract | The requirements for the methodology of developing a browser-based online game based on the client-server
architecture are set out. The use of virtual interface technology to reduce the load on the database cluster is proposed. | en |
dc.description.abstract | Викладено вимоги до методології розробки браузерної онлайн гри на основі архітектури клієнт-сервер.
Запропоновано використання технології віртуальних інтерфейсів для зменшення завантаженості кластеру
баз даних. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12678 | |
dc.subject | браузерна гра | uk |
dc.subject | клієнт-сервер | uk |
dc.subject | архітектура | uk |
dc.subject | віртуальний інтерфейс | uk |
dc.subject | база даних | uk |
dc.subject | browser game | en |
dc.subject | client-server | en |
dc.subject | architecture | en |
dc.subject | virtual interface | en |
dc.subject | database | en |
dc.title | Використання технології віртуальних інтерфейсів для підтримки онлайн гри | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 621.395.7 | |
dc.relation.references | Клиент-серверные технологии. [Електронний ресурс]: - Режим доступу:
http://www.informator.ru/nkl_server.html – (05.01.2021) | ru |
dc.relation.references | Бурнет. Android. Разработка мобильных приложений / Эд Бурнет.– СПб.: Питер, 2012. – 256 с | ru |
dc.relation.references | M. Zuzcak, T. Sochor. Behavioral analysis of bot activity in infected systems using honeypots. In:
Communications in Computer and Information Science: Springer, vol. 718, pp. 118-133, 2017 | en |
dc.relation.references | Городецька О. С. Дослідження серверної частини мережі для підтримки он-лайн гри / О.С.
Городецька, С. С. Білошкурський, Д.В. Михалевський // Вимірювальна та обчислювальна
техніка в технологічних процесах. − 2014. − №3. – C. 75-79. | uk |