Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКривенька, В. О.uk
dc.contributor.authorГородецька, О. С.uk
dc.contributor.authorСавицька, Л. А.uk
dc.date.accessioned2023-09-26T12:48:43Z
dc.date.available2023-09-26T12:48:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКривенька В. О. Використання технології віртуальних інтерфейсів для підтримки онлайн гри [Електронний ресурс] / В. О. Кривенька, О. С. Городецька, Л. А. Савицька // Матеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р. – Електрон. текст. дані. – 2022. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12678.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37885
dc.description.abstractThe requirements for the methodology of developing a browser-based online game based on the client-server architecture are set out. The use of virtual interface technology to reduce the load on the database cluster is proposed.en
dc.description.abstractВикладено вимоги до методології розробки браузерної онлайн гри на основі архітектури клієнт-сервер. Запропоновано використання технології віртуальних інтерфейсів для зменшення завантаженості кластеру баз даних.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 31 травня 2022 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2021/paper/view/12678
dc.subjectбраузерна граuk
dc.subjectклієнт-серверuk
dc.subjectархітектураuk
dc.subjectвіртуальний інтерфейсuk
dc.subjectбаза данихuk
dc.subjectbrowser gameen
dc.subjectclient-serveren
dc.subjectarchitectureen
dc.subjectvirtual interfaceen
dc.subjectdatabaseen
dc.titleВикористання технології віртуальних інтерфейсів для підтримки онлайн гриuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.395.7
dc.relation.referencesКлиент-серверные технологии. [Електронний ресурс]: - Режим доступу: http://www.informator.ru/nkl_server.html – (05.01.2021)ru
dc.relation.referencesБурнет. Android. Разработка мобильных приложений / Эд Бурнет.– СПб.: Питер, 2012. – 256 сru
dc.relation.referencesM. Zuzcak, T. Sochor. Behavioral analysis of bot activity in infected systems using honeypots. In: Communications in Computer and Information Science: Springer, vol. 718, pp. 118-133, 2017en
dc.relation.referencesГородецька О. С. Дослідження серверної частини мережі для підтримки он-лайн гри / О.С. Городецька, С. С. Білошкурський, Д.В. Михалевський // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. − 2014. − №3. – C. 75-79.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію