dc.contributor.author | Жабер, А. Х. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T13:41:19Z | |
dc.date.available | 2023-10-09T13:41:19Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Жабер А. Х. Методи гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтації [Текст] / А. Х. Жабер, Є. А. Паламарчук // Матеріали ІII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 28–29 вересня 2023. – 2023. – С. 43-46. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37938 | |
dc.description.abstract | В контексті глобалізації та інтенсивного розвитку інформаційних технологій, актуальність професійної орієнтації виходить на передній план. Однією з ключових проблем є збір та аналіз когнітивних даних користувача для визначення його професійних схильностей. В цьому відношенні, гейміфікація представляє собою інноваційний методологічний підхід. Дослідження \"Optimal to-do list gamification\" вказує на можливість оптимізації довгострокової цінності завдань через використання гейміфікації. Автори Jugoslav Stojcheski, Valkyrie Felso, та Falk Lieder аналізують вплив гейміфікації на ефективність виконання завдань, що може бути адаптовано для збору когнітивних даних в системах профорієнтації [1]. З психологічного боку, дослідження \"How Gamification Affects Software Developers: Cautionary Evidence a Natural Experiment on GitHub\" авторів Lukas Moldon, Markus Strohmaier, та Johannes Wachs, підкреслює значущий вплив гейміфікації на поведінку розробників програмного забезпечення [2]. Це підтверджує можливість використання гейміфікації як потужного каналу для соціального впливу в контексті профорієнтації. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІII Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів «Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації», Одеса, 28 – 29 вересня 2023 р. : 43-46. | uk |
dc.title | Методи гейміфікації в інтелектуальній системі профорієнтації | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 371:004.382 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-7443-099X | |